Gå til innhold

Finnes det noen her som har merka graviditeten veeeldig tidlig??

Anbefalte innlegg

Føler meg som ei skrulle.. SA for 2mnd siden og prøver ikke å bli gravid igjen enda, meeen..

14dg siden mens idag, og de 3 siste dagene har jeg kjent at kroppen er forandret (nøyaktig sånn som v/sist graviditet), merkelig tyngdefølelse i underlivet, stikninger i livmor området+eggstokkene.. fryktelig urein hud, vond korsrygg og driiit sulten.. sist testa jeg positivt 18dg etter mens.. regner ikke med det er vits å teste enda, men..

lurer fælt på om noen har opplevd dette ell lignende?

aner ikke når jeg har el og syklusen er varierende fra ca 23-28dg..

Fortsetter under...

Jeg merket bat brystene ble veldig ømme og tunge den dagen befruktningen skjedde. Altså ca 4 dager etter samleie! Det var det første, etter det kom den plutselige og bråe sulten, og med det kom amperheten! hehe.

Nå er jeg kvalm, trøtt og klarer ikke lukten av kaffe eller nye sko, og mat eller drikke med kunstig tilsetningsstoffer er helt grusomt! hehe

Må ha ekte vare! :)

Hadde festesmerter 4 dager på IKM og vært utrolig sulten men sånn har jeg det ved PMS også men skjønte det var noe annet når festesmertene kom :) Det var det sikreste tegnet mitt og testen viste svakt positiv samme kveld:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...