Gå til innhold

Vet det er tidlig, men har dere tenkt/kikket på vogner? :)

Anbefalte innlegg

Hvilken har dere lyst på, og hvorfor?

Jeg er for øyeblikket sjesken på TFK joggster III - syns både bag- og sportsdelen er veldig fin og det virker som en romslig og god vogn. Med de to andre hadde jeg Simo Dypvogn (veeeeldig fornøyd, men solgte den) og Quinny sportsvogn (veldig fin vogn, men for lite demping i den, syns jeg).

Hva med dere?

Fortsetter under...

Jeg er bare 7 uker på vei, og har allerede begynt å titte litt på vogner. Mest for å se hva som finnes av ulike typer.

Dette er første barnet vårt, så vi er helt grønne på alt som har med baby-utstyr å gjøre.

Synes Stokke-vogna er veldig stilig. Og av det jeg har lest om den så har den fått mye positive omtaler. Eneste negative jeg har lest om den er at den ikke er optimal på vinteren pga hjula.

Så må nok lete videre i vogn-jungelen:-)

Har tatt vare på alt "stort" utstyr fra lillesnuppa, så vi har vogn(er), bilsete®, seng osv... alt kan byttes farge på ;)

Blir Bugaboo fra 0-1 år, også har jeg OTH Urban Jungle fra ettårs-alderen, og supplerer med en silvercross trille. Skal bare vaske og se over, også er alt klart for nestemann!

Annonse

Gjest Seigedamen m/ spire

Vi var å så litt på vogn i går. Har lest om Emmaljunga edge duo, og den så vi på, men den var jo gigantisk! Vi klarer ikke helt å bestemme oss for om vi skal ha vogn med 3 hjul (eller 4, men at de er sammen foran) eller 4 hjul vanlig. Noen som har erfaringer som kan hjelpe oss å velge?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...