Gå til innhold

Da har jeg fått svar på prøvene

Plutselig_gravid

Anbefalte innlegg

Vel, noen av de... Ingen tegn til noen blødersykdom. De andre prøvene var det skjedd noe med så de må tas på nytt. Genprøvene var ikke ferdig enda. Og min samboers genprøve var det også skjedd noe med. Så da må vi ta nye.

Blæææ. Fikk time til utredning i april - men kom ikke til før i slutten av august. Og så har de attpåtil klart å rote til nesten alle blodprøvene. Typisk min flaks:(

Men heldigvis er jeg gravid igjen i uke 8, og spiren klamrer seg fast. Så vi får bare vente å se. Håper og tror det går bra denne gangen. Går det rett vest nå også, og vi må vente i 4-6 mnd til for nye blodprøver tror jeg at jeg skal spandere penger til utredning i det private....

Fortsetter under...

Herregud så håpløst. Utrolig at når man har ventet så lenge så må man gjør det på nytt...

Krysser fingrene for at denne graviditeten går hele veien!!!!

Er selv i uke 7 og har UL om en uke. Er et nervøst vrak som går og kjenner etter symptom hele tiden.

Lykke til. Spennende tid fremover.

Kjenner meg igjen Jeg er ekstremt kvalm og kaster opp denne gangen. Vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn. Var veldig kvalm ved min forrige graviditet, da var det tvillinger, men de hadde sluttet å utvikle seg tidlig, men alt annet vokste og hcg nivået økte jo hele tiden som det skulle og mere til. Så føler meg liksom ikke sikker likevel.

Skal ringe å bestille ul nå. Håper å komme til i neste uke. Men føler at hvis jeg kommer meg igjennom uke 7 og 8 så klarer vi det denne gangen. Er mellom uke 6-8 vi har mistet flest ganger.

Lykke til luddes mamma :) Håper det blir maibabyer på oss begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...