modnas Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Er no dritt at vi blir så utålmodig på slutten!! Tenker nesten ikke på annet enn om det skal skje noe snart. Og alle forhåpningene vi får med tiltakende kynnere, maserier og murringer. Blir skuffa hver morra når jeg våkner fortsatt like struttende... Lurer på om noen har erfaring fra om det kan være mest gunstig med høyt aktivitetsnivå eller slapp off for å få igang noe?? Hos meg kommer maserier og kynnere når jeg legger meg, og håper jo da hver kveld at det skal utvikle seg. Men den gang ei. Når jeg driver med noe hele dagen er det ikke noe action. Så lurer på om noen vet om det har noe å si.
Oppnedx2 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Dytter den til tops.. Lurer på det samme
kaffeplante Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Hadde katastrofesnitt i uke 26 så har ingen erfaring selv....men har hørt at føsdel starter oftere når kroppen er utvilt og klar for ettapen med føsdel...så her tar jeg det med ro og gjør litt hver dag:)Tenker uansett at det må være best å være rolig og avslappet når det starter kontra å være stokk stiv i f.eks. ryggen fordi jeg vaska gulv etc:)
ung.mor.89 Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 hei,. om du vil sette igang fødsel på en fornuftig måte så er det å gå tur.. trenger ikke gå fort. bare å bevege seg har mye å si.. jeg selv er i uke 38 og åpner meg mer og mer etter å ha gått tur. kynnere blir sterkere og sterkere.. har fått modningsrier også nå.. når jeg gikk med første mann prøvde jeg kunn å ha sex.. 0 virkning på meg. men mange sier jo at det skal virke.. siden jeg har en sønn fra før så går dagen i dag til å rydde og vaske leiligheten. senere blir det ut å gå tur med mann og unge.. går ikke lange turen... har gått alt fra 2-4 km noen dager i ny og ne i det siste.. legen min sa selv at å gå tur slik gjør at man er i form + at man kan få mer kynnere som vil gå over til rier etterhvert.. lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå