mandalay Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg vet jo at det er ulikt hvor lang tid man går etter at slimproppen har gått, men kunne vært interessert å høre om deres erfaringer. Noen med erfaringer fra tidligere graviditeter hvor slimproppen har gått i slutten av svangerskapet? Eller noen som er ca like langt på vei som meg? Man blir jo selvsagt litt gira og glad for at det endelig er tegn på at noe er på gang ettersom man til tider føler at man ALLTID skal gå gravid:-)
Oppnedx2 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Ingen erfaring desverre, men de sier innen en uke til du er i fødsel! Kanskje i dag? hihi. LYKKE TIL! :-D
mamma til 3:) Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Her gikk slimproppen 4dager før termin sist og ti timer etterpå var ho ute:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Min slimpropp gikk ikke før langt uti fødselen sist, så har ikke egen erfaring, men det sies jo at fødsel normalt starter 1-7 dager etter at proppen har gått. Så jeg tipper du snart er i gang jeg- pakk fødebag og gjør deg klar hehe;)
Siljevanilje:) Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Om jeg husker riktig gikk min flere uker før fødselen sist.
mandalay Skrevet 16. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2010 Jeg har trua på at det kanskje skjer noe snart:-) Får ta en løpetur i trappa etterpå. Har i utgangspunktet ikke spesielt tro på disse kjerringrådene, men dersom jeg er moden, kan kanskje litt aktivitet hjelpe...
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Slimproppen min gikk bare noen timer før vannet mitt gikk og fødselen startet for fullt.
Wopi Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 Slimproppen min gikk for 8 dager siden. Sitter her enda - like gravid som før og 6 dager over termin... Men krysser fingre for at du er heldigere!
Pregnentos Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Min gikk igår.. Har 8 dager til termin idag... 1 gang jeg var gravid syntes jeg å huske den gikk noen uker før, 2 gang merket jeg ingenting til den... Så hva som skjer vet jeg ikke. Ble strippet på tirsdag da jeg og hadde murringer og kynnere til igår kveld... nå kjenner jeg ingenting. Leser opptil 7 dager noen plasser og andre plasser uker.. hmm...
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 min gikk morgenen 3 dager over termin, riene startet natt til 4 dagen så kom lillegutt sent samme kveld..vil tro du kommer i gang i natt jeg:) tvi tvi...
Lykkeliten♡09 + 12 Skrevet 16. september 2010 #11 Skrevet 16. september 2010 Den gikk kvelden før riene startet hos meg, og fortsatte å gå utover et døgn.. Innen to døgn var baby ute av magen. Lykke til! ( er fortsatt litt her på 3 tri å snoker )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå