Gå til innhold

Jeg mener at jeg kjenner livmorkanten rett ovenfor skambeinet allerede - er det umulig?

Anbefalte innlegg

Er jo i uke 10, men kjente godt etter i går da jeg hadde lagt meg...lå på ryggen med beina rett ut og da er magen helt flat. Er gasnke slank...å jeg mener jeg kunne kjenne kanten på livmora rett ovenfor skambeinet, altså. En litt hard kant, liksom...pluss at jeg kjente det innvendig at jeg trykka på livmora, liksom...vanskelig å forklare, men er det noen andre som har kjent det såpass tidlig? Er jo tredjegangsfødende - om det kan ha noe å si at livmora stiger tidligere opp av bekkenet? Ikke rart magen har begynt å komme da i tilfelle ;)

Takk for svar...

Fortsetter under...

Hei

jeg er tredjegangsfødende og hos meg er den halveis opp til navlen allerede. Legen har også kjent på den så det er nok riktig at det er den du kjenner.

(Legger til at jeg har vært gravid og mistet før, så livmora hos meg har liksom strekt seg og krympet noen ganger nå)

Magen er allerede synlig ja og det er ubehagelig med vanlige bukser!

Heisann. :)

Nesten alt er "normalt". Vi er så forskjellige alle sammen. :)

Jeg bruker allerede gravidbukser, da mine bukser overhode ikke passer lenger. Jeg er nå 12+1 og magen vises kjempegodt, muligens siden jeg er tredjegangsfødende ja.... :)

I dag kjente faktisk kjæresten at "vesla" rørte på seg! :D

Jeg kjenner livmorkanten rett under navlen. Så magen er blitt ganske synlig gravid mage. Ville egentlig skjule det på jobb til jeg var 3 mnd men det gikk ikke. Jeg er også 10 uker.

Så det stemmer nok med at den viser tidligere på oss 3gangsfødene. Men noen ganger får jeg en følelse av at det romstrerer inni magen. Men er jo så tidlig på vei at jeg ikke egentlig vil tro på det... Men ei jeg snakket med på jobben hun sa det vist ikke på henne før hun var nærmere 5 mnd på vei når hun var tredjegangs... Så det er nok veldig forskjellig fra person til person.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...