Gå til innhold

Jeg mener at jeg kjenne livmorkanten rett ovenfor skambeinet allerede - er det umulig?

Anbefalte innlegg

Er jo i uke 10, men kjente godt etter i går da jeg hadde lagt meg...lå på ryggen med beina rett ut og da er magen helt flat. Er gasnke slank...å jeg mener jeg kunne kjenne kanten på livmora rett ovenfor skambeinet, altså. En litt hard kant, liksom...pluss at jeg kjente det innvendig at jeg trykka på livmora, liksom...vanskelig å forklare, men er det noen andre som har kjent det såpass tidlig? Er jo tredjegangsfødende - om det kan ha noe å si at livmora stiger tidligere opp av bekkenet? Ikke rart magen har begynt å komme da i tilfelle ;)

Takk for svar...

Fortsetter under...

Jeg har lest at man kan kjenne litt av hert ganske tidlig hvis man har vært gravid før. Dette er andre gangen jeg er gravid, og jeg synes jeg kan kjenne at noe skjer i livmoren allerede. Jeg tror ikke det er spirene jeg kjenner, men at jeg kjenner livmoren, det er jeg sikker på. Jeg er vel ca. 7+4 nå.

Så det er nok mulig at du kjenner livmorkanten, utifra hva jeg har lest...

Gjør jeg også og er rimelig sikker på at det er den jeg kjenner :) kjente den tidlig første gang også :) Og jeg kjenner at det spenner seg helt øverst i livmorkanten så er sikekr på at det er den jeg kjenner.

Jah...se det - da er det sikkert den jeg kjenner da ;) Så utrolig koselig :) Å da vokser jo livmora å da...så da må jo alt fortsatt være bra nedi der, tenker jeg ♥ Åå...jeg er lykkelig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...