ungmammatilsnart2 Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg er i uke 35. Og har begynt å lekke litt melk. Er veldig plaget med kynnere og bekkenløsning. Mer smerte om ettermiddagen/kvelden. Jeg våkner opp en del om natten også. Betyr dette at fødselen er snart igang? Det er mitt andre barn. Sykehuset har ment lenge at jeg kommer til å føde før termin. Men jeg vet ikke helt om jeg tror på det. Er det noen andre som har opplevd det samme?
Tulipan2010 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Tror nok ikke disse tegnene nødvendigvis innebærer at noe er på gang. Melken kan komme tidlig selvom du ikke føder før senere. Og det er jo faktisk 5 uker til du har termin. Kynnere har jeg hatt gjennom hele svangerskapet og er bare livmoren som trener til fødsel. Og bekkenløsning har jo ingenting med når fødselen starter å gjøre. Du må nok smøre deg med tålmodighet! Og uansett, du har vel ikke lyst til å føde i uke 35- det er jo ganske tidlig...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Slik har jeg hatt det siden uke 30, er nå i uke 39+2 og venter fremdeles. Det som skjer nå er at jeg virkelig kjenner at kroppen forbereder seg med mensmurringer og hyppige kynnere. Men sitter enda og venter på riene :=) Uke 35 er jo tidlig og dessuten blir jeg litt irritert på helsevesenet som mener og synser at man kommer til å føde tidlig eller ei. Man kan ikke vite, det er kroppen som bestemmer dette. Baby kommer tidsnok :=) Slapp av og ta vare på deg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå