mamma til lillingen Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Drømte at ca kl 5 i natt fikk vi ei nydelig lita jente, og pappa'an var et geni når det kom til å ta seg av henne så jeg fikk slappe av. Husker jeg lurte på hvor jordmora ble av, for å vise meg hvordan jeg skulle amme. Og jeg begynte å stresse da jeg så at klokka var nesten 10, jeg måtte jo ringe jobb å fortelle at jeg ikke kom pga av jeg hadde født! Bråvåkna, og skjønte ingenting, det var jo ingen baby der, og magen var enda stor Men det irriterer meg fryktelig, at babyen ikke har fått navn i drømmene mine, så jeg får ikke vite noe! Tenk å kunne vært klarsynt
Sesilia Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Hehe, ja, min baby er også stadig navnløs Og jeg drømmer også stadig om fødsel, og våkner nesten litt overraska over at jeg fremdeles har så diger mage! Luredrømmer, altså!
Voyeur Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Vet du hva du får da lillingen? Det sies nemlig at hvis man drømmer at man får jente, så får man en fin velskapt gutt;) Stemte med meg på første i hvertfall, men kan jo bare være tilfeldigheter, hehe.
Mamma -09, -10 og -12. Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg drømte at jeg fikk siamesiske tvillinger... :-o Hva betyr det, da? Jeg VET det bare en EN velskapt gutt, inni der. He, he.
Voyeur Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 *knis* Var vel kanskje mer en frykt som kom til utrykk i din drøm Aggzy;)
mamma til 3:) Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Hehe, det er fryktelig skuffende å våkne opp uten en baby i senga vedsiden av seg når man drømmer om fødsel:) Har våkna flere ganger etter sånne drømmer og vært grise sur:p Som om det hjelper:p
mamma til lillingen Skrevet 16. september 2010 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2010 Nei, vi vet ikke sikkert enda, men vi så ingen tissefant på UL, og legen mente det så ut som jente. Så vi venter i spenning
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 jeg hadde også en rar drøm i natt..eller nærmere bestemt når eg tok meg en liten siesta utpå dagen.... det begynte med at vi fikk en mms av storebror med bilde og alt om at han hadde blitt nettopp storebror..meg og sambo var hjemme og hadde ikke fått med oss at jeg hadde født....men vi kunne ikke hente de på sykehuset for sambo skulle på fest hahaha...og jeg ringte til min mor om igjne og om igjen og sa jeg ikke kunne forstå når denne fødselen hadde funnet sted... det siste jeg husker er at jeg sa skuffet til sambo "jaja så fikk du aldri oppleve en normal fødsel alikevel da" og at dette nyfødte barnet var pakket inni ett ROSA helseteppe(?) vi venter en liten gutt:D uff nei det vare n ekkel og rar drøm...var utrolig glad når jeg våknet og hadde kul på magen enda:)skal man drive med sånne drømmer fram til termin nå eller?:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå