Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Er andregangs, men hadde ikke en eneste maserie eller vond kynner sist svangerskap. Kjenner mer til kynnere denne gangen, men fremdeles ikke vondt heldigvis. Men de siste 14 dagene har jeg hatt en merkelig mage. Får mensmurringer rett som det er og magen blir rar og jeg føler jeg må på toalettet. Mine mensmurringer til vanlig er også slik, dvs murringer i mage og deretter litt løs avføring(slik vet jeg at nå kommer mensen) Og slik har jeg det nå opp til 10 ganger i døgnet. Altså ofte på do! I natt måtte jeg opp to ganger pgs dette og da slo det meg at det kankje kunne være maserier? Men har som sagt ikke peiling!
Mamma -09, -10 og -12. Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Dette var som å lese en beskrivelse av hvordan jeg har hatt det siste 14 dagene. Har nå 5 dager igjen til termin, og blir like skuffet hver gang disse "plagene" ikke fører til noe. :-( Har hatt to vidt forskjellige svangerskap, og er litt engstelig for at fødselen skal gå for fort denne gang (at modningen gjør seg ferdig nå før det braker løs), da vi har lang vei til sykehuset. Men her går det også i mensmurringer, vonde kynnere/begynnende rier, trang til toalettet flere ganger i timen, og da med litt løs avføring, som du skriver. Men det er ikke 100% regelmessig, og ikke tar det seg opp, heller. Så det spørs om vi bare får smøre oss med tålmodighet. Er nok bare maserier og modning på gang, ja.
E-sept10 Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Har det akkurat likt. Det murrer og murrer og magen er skikkelig dårlig. Kynnerene er begynt å bli ubehagelig og av og til vonde. Står opp minst 3-4 ganger om natten for å gå på do. Så noe skjer jo, og det er jeg jo glad for, men det begynner å bli plagsomt å ha bittelitt vondt nesten hele tiden.. Hehe. Jeg er førstegangs da. 15 dager igjen til termin
Tilde mai -09 + spire okt -10 Skrevet 16. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2010 Mine er overhodet ikke regelmessig, og varier hvor lenge det varer, men kanskje det faktisk er maserier da? Hadde ikke gjort noe om modningen var igang for å si det slik! Bor heldigvis bare 10 min fra sykehuset, så bør vel rekke fram. Utfordringen er heller å få noen til å passe snuppa på kort varsel;) Sist gikk jeg fra å være helt umoden til å føde på 9 timer, så kan gå fort det her hvis jeg denne gangen er moden når riene starter! har 24 dager igjen til termin, men håper jo på at det skal skje litt før denne gangen, blir lange dager og netter hvis det skal fortsette slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå