Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Holder dere ut sulteskriking fram til dit dere skal før dere ammer, eller stopper dere på veien? hehe (hvis man er på trilletur) ....
Gjest Kira06 Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Det kommer nok litt an på hvor langt det er før du er fremme på B:) Barnet tar ikke skade av å gråte noen minutter, men hadde vel kanskje stoppet og slått meg ned på en benk e.l hvis det var langt igjen. Så hadde nok vurdert det etter når barnet fikk mat sist og hvor lenge det er igjen før du er fremme:)
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 16. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2010 takk det er så mye man skal lure på.
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg pleide alltid å sørge for å amme før jeg dro noe sted. For å være sikker
Sadie *Mamman til Johanne* Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2010 Lurt! det har jeg også tenkt, men hun er i en spiseperiode og kan godt våkne med en gang å ville ha mer .. men da får hun vente littegranne. )
Nickeguri Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Er det mer enn ca 5 minutter til dit jeg skal, stopper jeg og ammer. Men regner det ute eller er vanskelig å finne et sted å amme, går jeg ikke ut noe sted før jeg har ammet nylig.... Men har ammet ute opptil flere ganger, ja!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Jeg har ofte hatt en liten "nødflaske" med. Jeg fullammer, men er ikke helt komfortabel med å amme hvor som helst, så da fungerer flaska bra og jeg slipper å stresse......
n74 Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 Da jeg ammet var det midt på vinteren og minusgrader - helt uaktuelt å stoppe og amme på veien, både av hensyn til babyen og brystbetennelse. Så hun fikk vente. Ingen krise om det er kvarter eller tjue min igjen mener nå jeg da. De sulter ikke til døde, selv om de har det ubehagelig for øyeblikket. Etterhvert måtte vi gå over til mme så da forsvant i allefall brystbetennelse problemet. Dessuten ble det varmere i været og da stoppet jeg på veien, uansett om det var midt i skogen eller på en benk i byen.
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Flaske er også kjempe greit. Gjør jo absolutt ingenting om de får litt mme innimellom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå