Sesilia Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Kjenner at jeg begynner å grue meg litt nå og går litt rundt med en klump i magen! (En ektra klump i tillegg til gullklumpen;) Venter andremann, så jeg vet akkurat hvor vondt det er og hva jeg går til... Og den siste uka har kroppen begynt å gi signaler på at den forbereder seg til fødsel - stadige murringer og kynnere som merkes Synes det er litt seigpining å gå og vente sånn når kroppen begynner å gi tegn, og hele tiden være forberedt på at det kan begynne... Skulle så gjerne bare hatt det hele overstått, eller i det minste visst når det kom til å begynne... Venting er strevsomt, er utrolig sliten både fysisk og psykisk... Føler jeg har nerver i helspenn, uff... I dag er det 6 dager til ULtermin og 3 dager siden menstermin Så uansett hvordan jeg vrir og vender på det, så er det jo snart over...
eliona Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 først må jeg bare spørre: hva er seigpining? Er det selvpining du mener?? Synes du skal NYTE de siste dagene med liv i magen. Det er en god følelse. Gleder meg også til å møte den lille, men vi MÅ ha tolmodighet:) Den som venter på noe godt, venter ikke for gjeves vet du:) Lykke til.
MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 bare lurte på hva i all verden er seigpining?? er det noe ord?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Seigpining er et ord ja, og betyr at man må gå og grue seg/ pines lenge før det skjer noe.. Og jess, jeg føler det litt på samme måten selv - vet jo hva jeg går til denne gangen, og merker at jeg får litt sug i magen når jeg tillater meg selv å tenke på smerten- men holder tankene litt unna, og fokuserer heller på resultatet hehe! Faktisk sånn at jeg GLEDER meg til å få det unnagjort nå, og ønsker smertene velkommen- for da er det jo tross alt snart over;)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Seigpining er et ord og langdryg venting er kjipt. Men er dessverre ikke slik at man kan bestille tid for fødsel så man får bare klare seg som best man kan. Forsøke å finne på noe hyggelig å fordrive tiden med...ikke så lett helt på slutten da. Men lykke til da til dere fødeklare damer, får håpe det blit fødsel og baby snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå