Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte å blø på tirsdag, friskt blod.. Fikk legetime og der fikk jeg beskjed om å vente og se i 14 dager, for var dette en abort så var det ingenting de kunne gjøre. Jeg slo meg ikke til ro med dette, så jeg ringte jordmor og hun også mente det var for tidlig med ultralyd (er i uke 10+4).

Fikk time hos legevakten igår kveld, og trefte endelig på en hyggelig dame som skjønte meg godt og tok en gyn undersøkelse og heldigvis var livmorhalsen lukket enda, og hun var så snill og bestilte en time til gynekolog, så har time idag klokken 13 der jeg skal få ultralyd. Helt sykt at man ikke blir hørt på av sin egen fastlege!! Det eneste jeg ville få bekreftet var om jeg hadde hatt en abort eller ikke...

Så nå er det bare å vente og se....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off, det er så leit at man må kjempe så veldig bare for å kunne få beroliget seg selv!!! Veldig bra at du kome deg til denen legen da. Å masse lykke til i dag! Venter spent her på oppdatering :)

Skrevet

Masse lykke til :)

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd, og fikk bekreftet at fosteret ikke har vokst på flere uker :( Men får trøste meg med at det er naturens gang og ordne opp hvis det er noe galt.. Blir abort satt igang på sykehuset i morgen.. Men kommer vel snart tilbake skal dere se ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...