Gå til innhold

ULi uke 10, innvendig eller utvendig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var i uke 9 å fikk innvendig ul,

Skal på ul igjen til mandag å er det 12+4 men skal innvendig da også,hun jeg går til er gynekolog og tror hun bare har utstyr til innvendig ul, så er vel litt individuelt kansje,

Det er nok for tidlig med utvendig i uke 9. Livmora ligger for langt nede til å se noe. Jeg var på UL i 12+4 og fikk innvendig. Han sa han ikke gadd å prøve utvendlig engang fordi det ikke ble bra bilder av det , det var for tidlig. - men det gjør ikke vondt... bare litt ekkelt.

Annonse

Har tatt flere tidl UL og på den tiden tar de alltid innvendig, men vær Glad for det,, Veldig m,ye bedre bilder, prøvde utvendig i uke 12 , men jeg bad om innvendig i tillegg da og fikk det,, Veldig stor forskjell..

Ikke noe særlig ubehagelig syns jeg, er ikke noe å snakke om hvertfall, Bare GLED deg du :))

Lykke til...

Hei

Jeg hadde både invendig og utvendig UL i uke 6 + 6 og uke 8 + 6. Gynekologen så like tydelige bilder begge gangene innvendig og utvendig og sa til meg at på deg spiller det ingen rolle om vi tar innvendig eller utvendig ultralyd.

Jeg tror det er helt inviduelt fra menneske til menneske og utstyret til den som utfører ultralyden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...