Anonym bruker Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 ja tenkte hun ville si det.Nesten hver dag er det åhh buksen er for trang eller for liten eller ditt å datt,alt er gale å kommer ikke når hun skal å leker heller å i tilegg tar det sånn tid så jeg viste vi kom forseint i barnehagen å tårer rant å jeg gråt å hun gråt å ble lei seg å sa jeg ble lei av att hun ikke lyet meg å greier. En skikkelig dårlig dag der jeg vurderte å ha henne hjemme men tenkte jeg måtte sove siden jeg ble ufrivilligt vekket i 5 tiden av min kjære som ikke gaddet å stå opp når han skulle så for att han ikke skulle komme forseint måtte jeg vekke han flere ganger.Kansje derfor jeg gråt i dag.Vel hun i barnehagen spurte om det var noe hun kunne gjøre men jeg svarte bare jeg hadde en dårlig dag.Flere som innrømmer dem har slike dårlige dager?Eller smiler dere uansett til dem i barnehagen når dere kommer?Jeg klarer ikke smile når jeg er lei meg ihvertfall,det føles så falskt å unaturligt for meg ihvertfall.Barn må jo få se vi voksne kan være lei oss også iblandt.
MadamMim Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Smiler til dem i barnehagen og på SFO ja, og til kunder på jobben og kolleger og greier. Men hjemme kan jeg godt gråte foran barna mine hvis jeg er virkelig nedfor, og det har de ikke vondt av å se. Det skjer ikke ofte, men noen dager så bare topper det seg. Helt naturlig det. Og da kommer de begge to (2,5 og 7 år gamle) og legge armene rundt meg og sier ting som : "Ikke vær lei deg, Mamma!" "Det går bra, Mamma" og " Gla' i deg, Mamma". Og så føler jeg meg så heldig som har to slike flotte unger, at det meste annet som var så vanskelig den dagen bare blir bagateller! ;-)
lille sprelle Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 I utgangspunktet viser jeg dette ikke foran min datter på 2,5 år. Jeg er mye syk og vil derfor ikke at det skal påvirke henne i noen særlig grad. Sier i fra i barnehagen om jeg har en dårlig dag (smerter), men det betyr ikke at jeg er sur og grinete av den grunn. Hun får se at jeg f.eks. får vondt hvis jeg slår meg, men at hun skal være nødt til å takle tårer hun ikke skjønner, det vil jeg ikke så tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå