sillyfilly og Olivia Skrevet 16. september 2010 #1 Skrevet 16. september 2010 Jeg har såå lyst på den Ullfleecedressen fra Nøstebarn. Men er den verdt prisen syns dere? Jeg tenkte på å bruke feks i bilen og inni lammeskinnsposen og under evt regntøy og parkdress. Nå når jeg sier det selv så syns jeg egentlig den høres utrolig digg ut.. Hvordan er kvaliteten på Nøstebarn? Kan feks neste barn bruke den? Da å kjøpe i en kjønnsnøytral farge. (Selv om jeg har kjeeempe lyst å kjøpe den i lilla til jenta mi!) Jeg har ikke tørketrommel så det bryr meg ikke at den ikke kan tromles som mange har nevnt.. Uansett syns jeg ull tørker fortere enn vanlige klær.
mamma og my Skrevet 16. september 2010 #2 Skrevet 16. september 2010 Har ikke selv erfaring med nøstebarndressen, men de skal være kjempegode... Jeg skal imidlertid kjøpe sparkjøp sin ullfleecedress, den er myk og god og varm, og ligner nøstebarns til halve prisen...
odji Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 Jeg er veldig fornøyd med nøstebarn sin. Barnet er nå 1 år, og jeg har dress nr 2. Den er varm og god, vindtett, myk og bare helt deilig ;-)
Gjest Kira06 Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 Jeg har ulldress både fra Nøstebarn og Sparkjøp, og må innrømme at jeg foreløpig ikke har merket noen forskjell på kvaliteten... selv om det er stor forskjell på prisen:) Eneste forskjellen jeg merker på dem, er at jeg synes Nøstebarn sin er litt "mykere". Uansett, jeg anbefaler virkelig å ha minst en ulldress. Genialt å bare dra på den når man skal i bil eller under f.eks regntøy.
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2010 Er det Janus ulldress med regnbue ull du har?
Belle85+Aprilgutt10+Maispire12 Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Er det disse dere mener? Nøstebarn: https://nostebarn.no/wp/produkt/Ull-Barneutstyr-okologiske-Barneklaer-Babyklaer-Ulltoy/Hel-dress-i-ullfleece/ Sparkjøp: http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_21/PID-290684%28SparBase%29.aspx Den fra Nøstebarn så jo utrolig behagelig ut iallefall
Romeren Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Altså: Hvis du planlegger flere barn er den verdt prisen, tror jeg. Dressene fra nøstebarn har lengre holdbarhet enn de fra Sparkjøp for eksempel. Se det som en investering. (Og skal du ikke ha flere barn, kan du selge nøstebarnklærne på finn eller noe - de er veldig populære.)
Romeren Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 ...med andre ord: Jeg har merket stor forskjell på kvaliteten mellom sparkjøp og nøstebarn! Du får det du betaler for...
sillyfilly og Olivia Skrevet 16. september 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2010 Jeg er overbevist! Bestiller dress fra Nøstebarn i skrivende stund. Jeg synes også Nøstebarn sin så mye behageligere ut.
Romeren Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 Godt kjøp! Jeg elsker nøstebarn sine klær og pakker dem pent ned i disse plastposene de kommer i når han har vokst ut av dem. Jeg ser på det som en investering som kommer til å holde til i hvertfall ett barn til (og sannsynligvis fler)!
millie+2klumper Skrevet 16. september 2010 #11 Skrevet 16. september 2010 Nøstebarn sin ullfleec er fantastisk. Brukte buksen og genseren i hele vinter til den nå 2 år gamle gutten min. Trengte aldri og tenke på hva han skulle ha under dressen el regntøyet:) Og skulle vi bare ut i bilen hadde han det på seg. Kjøpte ikke den hele dressen til han siden han var så stor. Kommer til å kjøpe nytt til han til vinteren igjen nå da det andre er for lite. Og skal kjøpe hele dressen med lue og sokker til lille jenten min på 2 mnd i lilla:) Men venter litt med og kjøpe siden jeg er litt usikker på hvilke størrelse hun vil trenge.. Er ikke så kaldt enda og bruker foreløpig bare hjemmestrikket ulljakke og lue på henne..
Tyra01 Skrevet 16. september 2010 #12 Skrevet 16. september 2010 Vi har nettopp kjøpt denne dressen i grått fra Nøstebarn til gutten vår Hadde kikket på den på nett leeenge, så dro vi i butikken for å se på den, og da var jeg ikke i tvil! Herlig kvalitet, tykk og myk, denne gleder jeg meg til å ha på ham i vinter, i bilstolen og vogna, og evt under parkdress o.l. Han er 9 mnd, så vi kjøpte den litt stor så han har å vokse i, og kan bruke den helt til våren
Gjest JuniGull2010 Skrevet 16. september 2010 #13 Skrevet 16. september 2010 Jeg ser du har bestemt deg allerede, men jeg vil også bekrefte at den fra nøstebarn er god og myk! Vi kommer til å bruke den som bildress og evt. i vogna. Så lenge man behandler ullet som anvist, så holder det seg lenge. Vi har gutt nå og kjøpte den i skifer, men får vi jente neste gang kjøper vi bare lilla lue og vanter, så sparer vi noen kroner der! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå