Gå til innhold

SKO/tigths all the way

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså - jeg MÅ ha gode sko å gå i nå - helst joggesko. Men ettersom jeg syns gravidbuksene begynner å bli så trange over magen bruker jeg mest tigths - som ser mindre bra ut til joggesko hele tiden.

Så - har du noen gode tips på GODE sko som går an å bruke ved siden av tigths/kjole/tunikaer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker crogs jeg... til alt...

folk får bare tro det de vil om meg men eg vil heller kunne gå det eg skal i dag og også kunne fungere i morgen en at det skal se bra ut...

men det er jo meg.

svart tigths, svarte sokker en tunika og hvite crogs.... hehe

Skrevet

Jeg bryr meg ikke SÅ mye lenger om hvilke sko jeg har så lenge jeg ser bra ut ellers. Som hun andre sa, er bedre å kunne fungere dagen etter også enn å ta seg perfekt ut.

Tror de fleste skjønner at du er gravid og ikke kan gå med høye hæler hele tiden

Skrevet

Det går mest i joggesko om dagen, og mannens flip flops.. ikke spesiellt lekkert, men orker ikke trange sko. Har ett par sånne flate ballerinasko jeg kjøpte i en str større enn jeg vanligvis bruker som jeg bruker til tights, ser ikke så halvgalt ut hehe.

Skrevet

Jeg bruker kun joggesko, alt annet blir enten for trangt eller for vondt å gå med. Men har hvite joggesko, og bruker også ofte svart tights - det vet jeg ser rimelig lite fint ut. Men det er behagelig! Må snart gå til innkjøp av nye høst/vintersko, men må sikkert opp en størrelse eller to for å få pressa føttene nedi, men kan liksom ikke vente helt til desember heller da, høsten er jo allerede her!

Skrevet

Crocks er i min bok no no uansett! De er helt sikkert behagelige å gå i, men forferdelig stygge syntes nå jeg.

Jeg går også mest med joggesko, men har etpar svarte og hvite som ser greie ut til tights. Et lite tips er å bruke etpar tjukke sokker som går littegrann oppover leggen- syntes det ser litt bedre ut da. Ellers har jeg endel kosebukser som ikke ser så ille ut, og som går fint sammen med joggesko.

Men jeg er helt enig i hva dere andre skriver- comfort er viktig, særlig nå på slutten (jeg har termin om 4 dager). Er ganske glad de dagene det regner ettersom Ilse støvlene mine ser ganske fine ut til tights:-)

Skrevet

Jeg har et par brune ecco tursko, som jeg stort sett bruker hvis jeg skal gå litt. Men jeg har også et par svarte converse som jeg bruker når jeg er "fin", he he, noe som har fått en litt annen standard enn nå rjeg ikke er gravid.

Gleder meg til å gå i høye hæler! :-)

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i problemet med smale bukser og tights ved siden av store sko, men nå har jeg rett og slett gitt opp!

Jeg resignerte for et par måneder siden, har gått i Crocs siden, og ja jeg vet det ikke er pent, men når både sandaler og joggesko er for trange så...

Nå har jeg hovna enda mer opp, og kan bare så vidt få på meg Crocsene uten sokker - det begynner å bli kaldt! Blir vel mannens joggesko neste - da kan jeg like gjerne ta på meg en striesekk over hodet, for jeg ser fullstendig shabby ut uansett!!!

Skrevet

Jeg bruker kun støveletter uten hæler.. Perfekt å gå i - ser greit ut, og god på foten :-)

Skrevet

Har måttet sverge til crocs jeg og. Må man så må man. Får ikke føttene inn i noe annet. Kjøpte noen fine støvletter på Spar kjøp her om dagen, hadde ikke leggene vært så hovne kunne jeg fint brukt dem for de var behagelige å ha på. Men nå er det bare 2 uker til termin så folk får tåle å se meg i mine rosa crocs frem til han kommer :-p Det e bærre lækkert!

Skrevet

Går i sånne åpne sommersko enda jeg- ballerinasko. Eller sneakers. Crocs er ikke helt min greie nei:p

Skrevet

Oh my god. så mange bra svar! ;) hehe.. beina mine er jo plutselig mye større enn før også - så er ikke så enkelt dette nei. Får vel bare gå til innkjøp av crogs da :P evnt nye joggesko (kanskje salg på det nå?) siden det snart er vinter! termin 4 des så håper vann og styr i beina går fort over etter fødsel. noen som vet?

Skrevet

MBT på meg, de er fantastiske for bekkenet, og det er en del fine modeller som er mindre klumpete nå. Går kanskje an å bruke leggvarmere også så blir det litt mindre overgang?

Skrevet

Legen sa at et par dager etter fødselen vil vannet være borte. Men tror det er veldig forskjellig fra person til person. Har hørt om noen som har vært plaget med det en stund etter fødsel også. Så krysser fingrene for at det forsvinner fort :-D Vil ha på joggesko!

Skrevet

Jeg går også i tights innimellom og joggesko... men jeg passer på at joggeskoene ikke er knytet hvis dere skjønner (tror da at føttene mine ser litt mindre ut) og det hender jeg tar et på leggvarmere i mørk grå eller sort strikket over joggeskoene for at det ikke skal se teit ut ;)

Husker jo tiden da vi gikk i tights og "usa sokker" som rynket seg over tightsen.heheheh elsket de sokkene. nei man må gjøre det beste ut av det når man ikke får på seg annet ja. Er jo bare for en kort periode da .

Jeg har også hørt at lave uggs til vinteren skal være bra for tykke legger/føtter. det tenkte jeg å gå til innkjøp av!

Skrevet

reebok har noen veldig fine som er helt enkle men litt høy kant.. går vel opp til rett over håkkelkulen eller hva den nå heter ;) hehe.. det er mange som danser i disse og har de selv så kan virkelig anbefale.. lette å ta på seg er de å :) ellers kjøpte jeg et par grå støvletter på din sko her som faktisk ikke er så verst, de var litt myke i sålen..

Skrevet

Jeg brukr nesten bare tights og tunikaer. Og kjøte noen deilige flate sko som går litt over anklene på dna. De kostet 500kr. Synes det er verdt pengene med noen gode sko og som er litt varme også utover.

Skrevet

For min del så går eg mye i joggesko..men det er vel mest fordi det går raskest å få på.. men ellers går eg i støvletter og andre sko UTEN hel...og det har gått greit...

Skrevet

Flate støvletter til over kneet som er vide i skaftet så jeg bare kan putte foten nedi uten noe snøring, glidelås eller annet dilldall ;) Gått endel i Vagabond sine skinnballerina, for de former seg etter foten og har god såle selv om det er flate sko. Og jeg står/går hele dagen på jobb! Jobber i klesbutikk så føler at Crocs e.l. ikke helt passer, he he ;) "Må" liksom være LITT fin...forfallet får heller komme den dagen vannet gjør sin inntreden i kroppen min/permisjonen starter :P Og det er fortsatt 8 uker til for min del...

Skrevet

Hvis problemet ditt er at du ikke liker joggesko til tights så ser det ikke bedre ut med crocs hvertfall.

Jeg har investert i nike air schocks, dritdyre, men kule å se på og veldig gode. Sist fikk jeg senebet i akillessenen og det ser det ut som jeg unngår nå.

Skrevet

Investerte i noen knallgode Skechers ballerinasko med strikk over vristen - litt større enn normalt men puttet oppi en anatomisk gelè innleggssåle. De sålene er gull verd. Skoen i seg selv er også svært behagelig - men sålen - Aaaaah - verd hver krone! Dette er pent til tunika, tights, kjoler - det aller meste. Får sikkert slike sko ganske rimelig også på denne årstiden. Hvis vanlige gravidbukser strammer nå har du sikkert termin før snøen faller uansett :)

Min tid med crocs er definitivt ikke ute blant folk - ikke nå - egentlig aldri...hehe... Crocs er kun for å bære ut søppel eller vaske gulv :)

Skrevet

Jeg bruker ballerinasko og flate støvletter:) Når jeg skal være ekstra fin bruker jeg høye hæler og pumps, men jeg er ikke særlig plaget med så mye vann i kroppen denne gangen, var verre med første:) Så jeg kan stort sett gå i det jeg vil. Ellers bruker jeg gode tursko når jeg skal trene i marka. 2 uker til termin,gleder meg:) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...