Gå til innhold

brrrr.. FRYSER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fryser og fryser.. måtte ligge med ullundertøy inatt for å holde på varmen.. hehe, trodde det var motsatt når man var gravid- at man kjenner seg varmere?? hmm :)

Ha en herlig torsdag!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er du ikke alene om:) Jeg har alltid pledd over meg når jeg sitter og kler meg som om det er vinter ute når jeg skal ut!

Skrevet

Jeg og fryser som bare det! Sovnet med nattøy, ullsooker og stor ullgenser på meg i natt, jeg. ;)

Skrevet

hehe, det er godt jeg ikke er alene! :) Sambo springer rundt i shorts/t-skjorte og jeg i ullgenser, ullsokker og teppe over det igjen, hehe :)

Skrevet

Sist og denne gang har jeg vært skikkelig frysen. Må ligge lengst bort fra vinduet. Sitter nesten alltid under pledd. Men i motsetning til sist så kan jeg plutselig bli veldig varm nå, men ikke sånn skikkelig hetetokt. Fått en hetetokt en natt, og ikke hatt det før når jeg har vært gravid. Så stort sett ser jeg etter varme gensere i butikken, og koser meg med pledd og varme drikker. :o)

Skrevet

JA, kaldt kaldt kaldt......hjelper ikke med teppe heller!

Varmen kommer nok tidsnok og da ønsker jeg sikkert å fryse igjen...

Skrevet

Jeg fryyser også masse, det gjorde jeg ikke forrige gang, da svettet jeg hele tiden. Rart! Kanskje det er mer normalt å svette litt lengre uti svangerskapet?

Skrevet

Haha, så stiligt! Fryyyser her også... tar skikkelig lang tid før jeg får i meg varmen når jeg legger meg... husker ikke hvordan det var sist... er i 7. uke nå, tror jeg.

Skrevet

Jeg også fryser hele tiden.

Husker det fra sist også vi var på Mallorca og jeg satt med tykk genser og sjal mens de andre var i bikini hihi.

Bruker vel fryktelig mye energi på å få spiren til å vokse tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...