Snart mamma til 2 <3 Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Jeg lurer på hvor dere kjenner at barnet hikker? jeg vil tro det er vanli å kjenne det i selve magen, men jeg kjenner det for det meste i mitt haleben og rompe. Er dette normalt, eller kan det tyde på at lillegutt ligger veldig langt ned? Var hos jordmor forje tirsdag, å da sa hun at han lå veldi langt ned med hode. hadde håpet at han flyttet seg litt lengre opp, men vet ikke helt hva jeg skal tro når jeg kjenner han så langt ned?
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Lillegutt har ligget med hodet ned veeldig lenge. Jeg kjenner hikkinga i underlivet mitt, nokså langt nede, og bakover ja.
renped Skrevet 16. september 2010 #3 Skrevet 16. september 2010 kjenne d å bak hehe,ekke vær dag d =)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. september 2010 #4 Skrevet 16. september 2010 dette lurer jeg på også har kjent hikken i bekkenbunnen og rumpa siste uken:) før det har jeg kjent den litt rundt omkring på sidene........han har bare sparket på min høyresiden en god stund nå så blir artig å se hvor han ligger på mandag.. sist jeg var på kontroll lå han med hode ned men hadde hodet over bekkenet mitt.... er 33+3 idag så er gjerne litt tidlig(?)
Elviras mamma Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Min lilla bebbe har legat med huvudet nedåt i många veckor nu och har egentlig aldrig legat spec høgt upp. Men jag känner (och ser) hickningarna mitt på eller på sidan av magen. Kanske hon hickar med fötterna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå