Gå til innhold

huff, avhengig??

ønsker * magetroll <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå vil jeg bli gravid ass!!! neg. test etter neg. test!! men klarer ikke å slutte å teste!! flere som har det slik??:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er likedan!

Jeg testet blenda-hvitt på morgenurin på tirsdag (syklusdag 28) , men fikk svak positiv allerede samme ettermiddag! Trodde ikke hva jeg så!

Nå tester jeg som en gal fordi testene ikke har blitt sterkere siden da...

Moralen er vel at så lenge ikke mensen kommer kan det gå timer fra negativ til positiv test!

Lykke til!

Skrevet

jeg har fortsat blenda hvit!!! mystisk brun utflod har jeg også hatt.. men ingen mens!!! :P

gratuler så myyye lille trompet :D

Skrevet

Gratulerer med svak posivit test :-)

Jeg testet tirsdag og det var kun en strak og ikke antydning til noe annet. Så jeg får nok mensen i helga som forventet. Grr.

Skrevet

Jeg har det akkurat sånn jeg og..Mener jeg har ikm til helga og har testet 3 ganger allerede den uka her..Blendahvite selfølgelig og håpet faller mer og mer:( Er på min 58. dag i første syklus etter p-pille slutt, men er ganske sikker på at jeg hadde el et sted mellom 3. og 6. sept.. Så ikm er rett rundt hjørnet.. Sier til meg selv hver dag om at jeg ikke trenger å teste før til søndag eller mandag, men jeg er jo SUPERflink hvis jeg klarer å hoppe over en dag med testing..huff, godt man kan bestille billige tester på internett så det ikke går utover lommeboka vertfall

Skrevet

jeg fant ut at jeg hadde en BO i slutten av juli! (vet, ikke såå lenge siden) men har fortsatt ikke fått sjikkeli mens, hadde brun/rød utflod den 24. aug. i 5 dager. og akkurat på dagen 2 uker etter hadde jeg det samme, bare i 2 dager!! jeg blir gaaaal.. men hadde EL slim og EL rundt samme tid som deg happy87.

blir gaaal av å vente!!! :P frustrerende assa! håper det klaffer for oss begge snart :D

Skrevet

Ja håper det klaffer snart..Holder på å gå på veggen her hjemme av den ventinga..Er så lei nå at nå hadde jeg tilogmed nesten blitt glad for TR..Tester jo hver dag, men vet egentlig hva resultatet er før jeg går på do:( Regner nok med at jeg tar en imorgen og skal da prøve på morgenurin (har ikke fått gjort det tidligere) Hjelper ikke når samboeren går rundt og stryker meg på magen og sier han har en skikkelig god følelse.. meeeeen jeg krysser fingrene og håper for oss begge:)

Skrevet

ja, har det på samme måten, stryker på magen og og gleder seg mye.. får jo prestasjonsangst :P

vil ha tanta eller en pos test!! vi tar i morgen tili og gir tilbakemelding på hvordan det går :D *krysser alt jeg har* selv om trua er liten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...