Gå til innhold

Så intense kynnere at man kaster opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt? Satt i sofaen og magen var stein hard. Følte meg veldig uvel og måtte bare ta å løpe på do. Helt jævlig.

Magen er stein hard.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel kanskje være en indikator på at skikkelige rier snart setter inn...? Både søsteren min og en venninne spydde i forkant av fødsel...kroppen vil på en måte tømme seg før den skal til verks....

Drikk mye så du får i deg nok væske - og lykke til :) :) :)

Skrevet

Takk for det :D Da håper jeg at det er verdt å henge over do ei stund, hater å kaste opp. Omtrent det verste jeg vet.. Krysser fingrene.

Skrevet

Venninna mi spyr under fødslene sine... sikker på at det bare er kynnere du har nå da?

Skrevet

Kanskje d går over i rier?!:))

Jeg kastet opp under hele fødselen sist, fra riene startet til d var over. rett og slett av smertene. ble også dårlig i magen.

Skrevet

Hei. En liten oppdatering :)

Har ikke gått over til rier enda, men har små tak i ryggen i bølger, så tyder på at det er noe på gang. Maserier kanskje? Kaster fortsatt opp.

Sover dårlig, men som som en stein i 2 timer nå i ettermiddag. Håper at det er noe på gang snart. Skal få modningsakupunktur i morgen, så kanskje det har noe effekt. Har ikke fått sjekket om jeg er moden enda, men kanskje de gjør det i morgen. :-) Motivasjonen er på bånn.

Skrevet

Ååååå håper du er moden og noe snart skjer...kjedelig med oppkast og forventninger når ingenting utvikler seg videre...

Masse lykke til med akupunkturen imorgen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...