bamali 2rosa og 1blå Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 I fare for å rope ulv 40 ganger...men nå tror jeg det er noe på gang altså har hatt tullerier i tre uker så man blir nå litt usikker, men nå er det faktisk ganske vondt...jippi!!!!!!!! hehe...lurer på om jeg er på tur til å bli småtussete når jeg jubler over smerter??? Dette ble nå bare tull, men måtte bare si det til noen!!!! (Vil ikke gi mannen forhåpninger enda)
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 hehehe, håper at nå er det din tur lykke til
mamma til 3:) Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Krysser fingra for din del og håper det er noe på gang:D:D Lykke til!!
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Lykke te!!! Håper det skjer for oss begge. VELDIG fødeklar selv!
2 boys & now pink Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Spennende! Lykke til! Gleder meg til videre oppdatering!
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 16. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2010 Pøh...hadde rier med ca 7 min imellom frem til klokken 6 i morges da sovna jeg og våkna ganske smertefri. Har noen små tak innimella, men ikke slik som i natt. Så...ulv ulv!!!! Trodde andre fødsel skulle være fortere gjort enn første...??? Frustrert.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå