fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Trusene mine er ikke akkurat stramme. Til tider klarer jeg ikke å skulle kjenne trusekanten, og sitter med tommelen imellom.(!) Lillegutt snor og herjer på nedi der, han liker dem nok ikke han heller... hehe... Nå har jeg ikke kjøpt de der store gravid-trusene heller da, men vanlige truser i èn str opp. 8 dager igjen, synes egentlig bare han kan komme nå da. Åssen er det på truse-fronten hos dere??
mandalay Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Her går det i bomulls hipstere fra HM om dagen- meget behaglig:-)
mamma til 3:) Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Her går det i de vanlig string trusene fortsatt! Verker ser eller merker de:p Graver seg vel langt inn i hofta:p Hehe:)
Spinella Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Jeg har sånne telt, aka gravidtruser. Og de er SUPER!! Strammer ingen steder, og ruller ikke ned slik de andre trusene mine gjør. Så da får det heller være at de ser ut som mellomstore lavoer :D
Jenteflokken Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 signerer dette med store telt! De ser ikke spesiellt lekre ut, og mannen min ler litt av dem, men gud så behagelige Klarer ikke de vanlige trusene som ruller ned under magen eller strammer midt på, så her går det bare i stooooore mammatruser.
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2010 Skal jammen kjøpe sånne lavvoer i morra den dag
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 hihi..artig innlegg:) her går det i string enda men str L vel og merke..er til vanlig xs-s så har fått endel større rumpe og hofteparti ja hehehe... godstumpen som mannen kaller den hihi:D..kunne sikkert kverket meg inni i M men det gadd jeg ikke prøve på men syns i grunnen jeg klør midt foran hele tiden uansett(?) akkurat der jeg ikke kan se meg selv...utrolig irriterende!!!
Nydlige datter09-spire2010 <3 Skrevet 16. september 2010 #8 Skrevet 16. september 2010 Her går det i stringtruser.. Merker ikke noe ubehagelig
Wopi Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Jeg bruker hipsters i min vanlige størrelse. Det funker, så lenge de har smal strikk i livet, ikke bred. Brukte string frem til og med mnd 8.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå