miminka Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 testet positivt 3 dager før ikm, var hos tannlegen samme dag. jeg nevnte det med den positive testen, men det var ei anna som tok bilde, og hadde så dårlig tid. jeg gav beskjed før det andre bildet, og da fikk jeg beskyttelse over meg. noen som har lignende erfaringer, eller vet noe om hvor skadelig dette er?
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Min tannlege sier at man får mer stråling gjennom å kjøre t-bane enn å ta røntgen hos tannlegen, så det ville jeg ikke vært noe bekymret for Gratulerer med graviditeten!
VLPB 1SA1MA1Engel Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Gratulere med positiv test:) Jeg er tannlege og kan bekrefte at du Ikke trenger å være engstelig for rtg-takingen. Er ekstremt lite stråling du blir utsatt for. Kan ta opp mot 50 stk rtg bilder for å komme opp i den sammen dosen man blir utsatt for ved å f.eks å ta fly fra bergen til oslo! Lykke til videre:)
miminka Skrevet 15. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2010 tusen, tusen takk for fantastiske svar!! jippi jippi, da kan jeg kose meg videre! Ønsker dere alt godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå