Gå til innhold

Flere som tjuvstarter på baksten....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Spiser jo kaker og bakverk hver dag jo.... Og det var jo ikke meninga....

Har bursdag snart, og venter familie på besøk langveisfra, så da er det godt å fylle opp fryseren, i tillegg til det er moro og lage, og ikke minst TIDSFORDRIV!!!!

Mmm, det smaker jo såå godt.... I kveld er det sjokoladekake med iskald melk. Stakkar lillegutt, han blir helt hyper av dette sukkeret, så nå får jeg bremse ned, hehe..

8 dager igjen til termin nå :) Får finne meg en ny hobby i morra ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ja må nok innrømme at sjokolade-langpannekaka som jeg bakte igår dessverre "mistet" et par stykker på vei inn i frysern gitt, rart med det der;) Jeg har jo til og med raidet fødebagen for sjokolade, og det sier jo sitt:p

Skrevet

Hehe, fødebagen min fikk også gjennomgå. Vel, det rakk ikke komme i fødebagen, før det havna i munnen min.... Nå ligger det imidlertid i bagen, ikke tatt ut av handleposen engang. Klarte ikke fristelsen å skulle SE det engang....

Colaen og salamien ligger i kjøleskapet da, såvidt....

Skrevet

ÅÅÅÅh, det fikk jeg lyst på!

Skrevet

jeg drømte om kaker i natt... at jeg hadde bakt masse kaker og fikk besøk.. skulle liksom servere, men jeg gjemte meg på kjøkkenet og spiste opp alt selv... hahaha!

så nå går jeg og har noe sinnsykt lyst på Oreo-kake!! men jeg har ikke det jeg trenger for å lage den..... d'oh!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...