Gå til innhold

Noen som vet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på Pergo den 24.8 og ferdig på den 28.8. Var hos gyn den 1.9 og ser tydelig et egg. Opplevde denne dagen litt el slim og mer senere på kvelden, men så vidt litt blod i . Men noen dager etter dette hadde jeg mye sm i nedre del av magen, ca fra 6.9 til 10.9. Hadde også positiv el stix den 10.9. Tror noen at jeg har hatt el når jeg hadde slim el pos stix?? Er ikke i tvil om at det var el slim jeg hadde.. Men det er vel ikke vanlig å få el ca 10 dager etter dette. Tok en el stix også dagen etter, den 11.9, den var neg.. Fikk mens den 20.8 og har uregelmessig mens, tror syklusen min er ca på 35 dager...Kjenner ikke noen symptoemer enda på gravidtet, er det for tidlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Jeg vil tro, ut fra det du skriver her at du hadde el 10.sept. Både pga positiv test og smertene. El slim kan man ha mange dager før el og når dette er tørket opp er el over. Tror nok det er litt tidlig å kjenne symptomer om el var den 10. Da kan du regne IKM ca 14 dager etter el. Håpe du lykkes!

Skrevet

Ok, takk for svar.. Men hadde ikke slim helt til den 10.9, tørket opp noen dager etter den 1.9. Synes det er rart at jeg fikk sm. så lenge etter etter el.slim, aldri hatt slike sm heller, sluttet på p pillen i mars.. Andre kur på pergo, håper dennen sitter..

Skrevet

Er ikke så godt å si alltid. Desverre :( Om du hadde el i starten på sept er det jo rart at testen var positiv 10 og så neg 11. Hadde den fortsatt å være pos kunne en mistenkt graviditet.. Kan jo hende du hadde slim som ikke var merkbar.. Nei jeg vet ikke jeg, men hadde nok stolt på testen og ikke slimet...

Skrevet

Ja, for håpe det og satse på symptomer snart.. Har du barn, kjente du symptomer tidlig?? Ja, derfor håpet jeg at den var pos den 11 også...

Skrevet

Hehehe enkelt er det ihvertfall ikke!!

Ja jeg har barn :) Med de 2 første hadde jeg omtrent ikke symptomer. Litt ømme pupper, men det er jo normalt eller i syklusen også :) Med nr 3 bare viste jeg det. Var helt merkelig. Sa til mannen st jeg er gravid, det var 3-4 dager etter befruktning. Testen den mnd ple positiv den =)) Lillemann er nå 4 år =)

Nå håper jeg på nr 4. Har ikke ikm før 28 sept, leeenge å vente hehehe.

Vi får håpe det setter seg en spire denne mnd for oss begge to =))

Skrevet

Håper det!! Jeg må bruke Pergo da jeg har PCO, men satser på at en dag at skal det gå!!

Skrevet

Ja vi får håpe det!! =) Masse lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...