Gå til innhold

strekkmerker

linn jeanette karlsen

Anbefalte innlegg

Skrevet

smører og smører men strekkmerker har jeg fått:(er det sånn at de blir større når de først har kommet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er nok en av tingene vi ikke kan gjøre noe med. Strekkmerke krem har jeg liten tro på, da det ikke når så langt inn i huden.

Tipper nok at de kommer til å vokse litt, alt etter hvor langt på vei du er.

Jeg er 34 uker og fikk plutselig ganske mange strekkmerker etter jeg la øyet på den første bare for noen få uker siden. De formerer seg :P

Skrevet

sist jeg gikk gravid hadde jeg ingen strekkmerker.. ikke før de plutseli kom helt på slutten... typisk!;P

Men det ser mye voldsommere ut nå når magen er så stor og strekkt.

det gjør det vertfall med meg. Vet att når magen går tilbake igjen så blir strekkmerkene mindre også.. :-)

Skrevet

har ca 3 1/2 uke igjen..jaja de må nesten bare komme da;)hehe.. litt rundt navlen må jeg nesten bare tåle:)

Skrevet

Jeg har heller ikke spesielt tro på kremer. Tror at man enten er disponert for å få det eller ikke. Jeg har termin om 2 dager, ingen strekkmerker, men har heller ikke brukt noen kremer.

Skrevet

Jeg er 3. gangs gravid. Starter uke 35 i morgen. Ingen strekkmerker de første 2 svangerskapene. Men siste uka har det jammen dukket opp noen streker ved navlen. Synes i grunnen det er helt greit. Kan ikke regne med at 3 svangerskap ikke skal sette spor... Har aldri smurt meg, og har vel ikke planer om å begynne nå heller.

Skrevet

Gikk til innkjøp av strekkmerke krem, og det har ikke akkurat hjulpet. Som jeg skrev lengre opp formerer de seg fort som rakkern :-D

Meeen men :)

Skrevet

"Det kalles ikke strekkmerker,men æresmerker etter du har båret frem barn!" ;o)

Skrevet

jeg har også prøvd kremer i div former. men ingen krem hjelper på strekkmerker, den kommer ikke langt nok inn i huden til det. er bare tilfeldig om man får eller ikke (er vel no gen greie, elr, om mammaen din har hadt så er det stor mulighet for at du får osv) . Jeg har da vært så heldig og fått æresmerker fra musa og opp til over navelen!(mye info ja) hehe. ikke mange men noen, men men :) er så gla for og endelig være gravid at jeg tar gjærne i mot fler så lenge min prinsesse har det bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...