Gå til innhold

små krampeaktige smerter i livmorområde i magen............?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

d e da 9,5 mnd siden fødsel. har hatt 4 menstruasjoner etter 8 uker etter fødselen. og det har bare blitt lengre og lengre mellom hver menstruasjon.75 dager og så 85 dager sist gang og da hadde e spotting i 2 uka førut..har slutta å amme(fullpumpa) da lillegull va 7 mnd. ca 2,5 mnd siden. og har begynt på metformin for 2 mnd siden(som skulle hjelpe på både syklus og vekt som gynekologen min sa før e vart gravid sist gang, noe de har forska på vistnokk)

har hatt ubeskytta sex i eventuelt eggløsningtida.negativ graviditetstest i forigårs skulle da egentli hatt mens i går. så i dag hadde e de krampeaktige smertene i livmorområde....

noen som vet hva d kan være????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når e tenker etter minne d litt om de "smertene" e hadde i begynnelsen forje graviditet.

kjøre i når e reiser me fra stolen og vist e bøye me framover. ikke hele tiden men somme gang. negativ graviditetstest fåreløpi vertfall.... og mens dukker ikke opp som forventa.

Skrevet

Jeg bruker p-sprøyte så jeg har ikke mens overhode! Og jeg har samme symptomer som dere. Har ikke tatt noen graviditets test da jeg mener jeg vil merke det etterhvert om jeg er gravid eller ei. Og disse smertene tillegger jeg egentlig menstruasjon som jeg ikke har.. Jeg hadde det også før jeg ble gravid. Så jeg tror det er menstruasjons smerter eller premenstruelle smerter.

Menstruasjonen kan jo være veldig uregelmessig i tiden etter fødsel. I så lang tid som opp til et år etterpå.

Skrevet

e bare så redd d skal være noe gale fortsatt med kroppen min slik d var før e vart gravid.fra e slutta på piller til e vart gravid gikk d 2 år. men da gikk d på første forsøk den første gangen e hadde EL. med hjelp av pergo tabletter og ovitrelle sprøyte

syns d e veldi rart at menstruasjonene skal bli lengre og lengre fra hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...