Rime Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Sist gang jeg hadde Tr var syklusen på 28 dager, denne gangen virker det litt merkelig. Hadde Tr sist den 15 august, men fikk ikke EL før 4 september. Trodde først jeg skulle ha Tr no den 12 for da hadde det vært 28 dager, men siden EL ikke kom før den 4. tenkte jeg at kanskje IKM er den 18/19. Tok grav. test i går og i dag, dei var negativ, tok en EL test for 2 dager siden og den viste litt utslag, tok ny EL test i dag og den var så og si positiv. Kan dette bety at jeg får EL igjen, eller er Tr på vei eller kan det være graviditet selv om jeg får negativt med clear blue???? Håper noen vet!!
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Hei! Vet igrunn ikke hva det betyr, men opplever nesten det samme selv! Hadde IKM i går (14dpo). Fikk positive EL-tester 29.08-01.09, så antar at EL var da. Tok en G-test torsdag kveld(forrige uke), den var negativ. Tok så EL-tester på fredag og lørdag, begge var positive. Tok ny EL-test i går ettermiddag, den var knall positiv, presset ut litt urin for å få tatt en G-test, men den var altså helt negativ. Så jeg vet ikke hva som er greia med det, kan jo ikke være en ny EL på gang heller, så langt ut i syklusen!? Men jeg tror at du godt kan være gravid nå, selv om CB var negativ, er jo noen dager til IKM enda! Skal krysse fingrene for at du sitter med positiv test til helgen!
Rime Skrevet 15. september 2010 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2010 Hmm, ja den kroppen er merkelig. Nei, jeg tenkte også at det umulig kan være EL igjen, får bare vente til lørdag, og hvis ikke Tr er kommet da, så tar jeg en ny test!! Har ingen tegn på at Tr er rundt hjørnet, men kjenner andre ting nederst i magen, så jeg håper jo så klart at der er en spire. Skal krysse fingrene for deg også.
MammaMØ-sept07+nov11. Skrevet 18. september 2010 #4 Skrevet 18. september 2010 Hei, hvordan går det med deg? Har du testet? Jeg har fortsatt ikke fått tanta, positive EL-tester, men negativ G-test i dag. 18DPO, så dersom jeg hadde vert gravid, hadde det nok vist på en G-test nå. Så nå skal jeg sette meg, vente på tanta, og psyke meg opp til en ny pp. Hadde såååå trua etter alle EL-testene! Uffa... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå