termin 17.10.10 Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 I dag sier alle at magen har sunket veldig ned. Det fikk jeg aldri beskjed om sist. Betyr det at det nærmer seg raskere (har 4 uker igjen) eller kan man gå sånn i 4 uker og gjerne to uker over tiden også?
Monique8 Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Man kan nok fint ende to uker over likevel. Helt umulig å si, siden det vil være store forskjeller på tidsaspektet .
smurfen :o) Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Takk! Man begynner jo og håpe at det betyr at det ikke blir overtid, men må vel være realistisk )
smurfen :o) Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Ser jeg svarer som det var mitt innlegg, Lurte bare veldig selv på det samme ) Vil gjerne slippe den overtiden, det går fryktelig tregt med den ventetiden etter termin!
termin 17.10.10 Skrevet 15. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2010 Ja, det er vel like usikkert som mange andre tegn. Var litt redd for at hun skal komme for tidlig for vi er ikke ferdig med alt enda. HAr også hatt nedpress siden uke ca 30/31. Trodde vel egentlig jeg ikke skulle stresse med slike tegn, men når det nærmer seg så begynner man og lure på alt allikevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå