prebs Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Vet om et søskenpar som heter Emil og Alma :-) Jeg liker alle tre navnene og synes samtlige står godt til Emil. Kanskje en knapp på Ida :-)
Gjest Persille☠Kadalma Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Så mange Almaer det var her nå:-) Alma er et av jentenavnene jeg liker best, og det passer bra til Emil, to enkle navn med like mange bokstaver og uten r og s. Men, jeg holder en knapp på Ida jeg og, det er så koselig med Emil. Kommer an på hva du liker, mora eller dattera ;-)
LilleBitteliten Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Jeg derimot synes Ida er litt kjedelig. Stemmer på Alma eller Nora. Holder en knapp på Alma
Gjest Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Det mest spennende sammen med Emil er Nora av dine forslag, fordi det er en litt uvant sammenstilling. Nora er vakkert og tidløst. Emil og Ida blir litt for opplagt, så det stemmer jeg ut.
trebarnsmamma84 Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Emil og Ida Emil og Nora Emil og Alma
♥ Herligheten ♥ Skrevet 15. september 2010 #8 Skrevet 15. september 2010 Emil og Alma Nora på en god andre plass
pinoisme Skrevet 15. september 2010 #9 Skrevet 15. september 2010 Helt enig, Ida er kjedelig. Jeg stemmer på Alma eller Nora.
Snellamedto Skrevet 23. september 2010 #10 Skrevet 23. september 2010 Alma!! Vår skulle hete det om det ble jente, men det bor en gutt i magen min :-) Ida og Nora er jo på navnetoppen, om det skulle ha noe å si, Alma er foreløpig litt mer uvanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå