DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 15. september 2010 #1 Del Skrevet 15. september 2010 Jeg er ikke gravid, men vi skal ta prøverør når vi er kommet oss i orden med hus. Jeg har vært sammen med typen min i 2,5 år, og plutselig en dag for 6 mnd siden ca når jeg barberte meg nedentil begynte det å blø. Jeg tok fram speilet og så masse utstående vekster litt utenfor kjedeåpningen,noe som lignet på vorter, eller utstående hud.driiiiit ekkelt! når jeg sjekket mer hadde jeg sikkert 4-5 store rundt anus også, men bare 2 i nærheten av kjeden. Jeg trengte noen dager på å fordøye dette ekle greiene før jeg sa det til samboer. han hadde heller aldri sett det når vi har hatt sex. Jeg vet jo ikke hvor lenge dette har vært der, men jeg kan ikke hatt de så lenge. Syns det blir fler og fler. Og er drit redd for å snakke om det, fordi det er sykt flaut og ekkelt. Er dette kj.vorter eller hemorider? De er rundt anus og ved siden av kjedeåpningen. Jeg har i flere år slitt med vondt i i underlivet, sopp infeksjoner, svie kløe, hatt klamydia for 4 år siden som jeg fjernet med det samme. Vondt under sex og sånne ting. Tusen takk for svar!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142325158-hvor-sitter-kjvortenehjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå