cadence Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Lovte meg selv en liten tur på hesteryggen idag hvis nattesøvnen var god, noe den var. Altså, det var så utrolig deilig å gå ut på jordet i dag og hente inn fjordingen min!!! Han har lært å "knele" slik at det er en enkel sak å komme opp på ryggen hans selv med stor mage og lite fleksibilitet i hoftebøyen. Goood temperatur, solskinn, den vuggende gangen hans... og oppå der satt jeg strålende glad og fornøyd:) Veslejenta i magen holdt seg i ro, og ingen kynnere forstyrret så jeg strakk armene mot himmelen og bare lo mens gampen tuslet rolig rundt (tidligere terapihest).Må ha sett sånn passe rar ut??? Ahh, i dag er livet herlig:)
ev@drian Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Åååå, så deilig det hørtes ut - herlig at du fikk tatt deg en tur :D
3 søte jenter♥ Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Så deilig! Min hest er helt nyinnridd, så jeg avventer rideturen litt Termin i dag. Så nå blir det ikke så mange ukene til det blir min tur på hesteryggen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå