Gå til innhold

Dagmamma jørpeland ledig

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 20 år gammel jente som sammen med samboeren min har kjøpt hus på jørpeland. Vi har ei 19 mnd gammel datter som vi desverre ikke får bhg plass til, og da benytter jeg muligheten til å være hjemme med henne:) har tidligere vert praktikant noen år. Vi har stort hus og jeg kan passe unger i alle aldre. Frem til jeg blir dagmamma, jobber jeg i barnehage. Ta kontakt ved interesse:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142325077-dagmamma-j%C3%B8rpeland-ledig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 5 måneder senere...

Hei, vi skal flytte til Jørpeland i sommer. Vi var 5 dager forseint ute til å søke om barnehageplass. Vi har to gutter, en på 3 år og en på 9 mnd. Regner med vi skal få plass til han på 3 år siden det var kort venteliste på stor avdeling. Imidlertid kan det hende vi trenger dagmamma til yngstemann fra september 11. Kan du ta kontakt dersom du fremdeles går hjemme?

Hilsen Cecilie

• 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Åh så dumt at jeg ikke så her inne før nå. Ja jeg går enda hjemme. Har ei lita tulle på 2 mnd og ei på 2,5 år som begynner i bhg om en uke. Kunne godt tenkt meg å være dagmamma om det er noen som har behov for det:) Vi bor fortsatt på jørpeland. Har stoor hage, og nå har jeg endelig fått sertifikatet også, slik at det er mulig å eventuelt reise på lekeland osv også:) Om du over ikke har fått dagmamma enda så er det bare å ta kontakt på [email protected]

Hei.

Jeg heter Darina og kommer fra Builgaria. Jeg bor i Bergen sentrum.Jeg er 48 år og har stor erfaring som dagmamma i Hellas. Jeg kan begynne umiddelbart og kan jobbe heltid eller deltid, mandag til søndag, på dag- eller natt- tid. Jeg liker å passe barn og er en veldig ansvarlig damme. Jeg koker fantastiske retter, supper og deserter. Kan også vaske barnas klærne og renholde huset/leiligheten. Ta kontakt med meg: 97689565 eller [email protected]

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...