Gå til innhold

Hei alle dere gravide medsøstre der ute!! :)

Anbefalte innlegg

Vil bare si hei og gleder meg til å bli kjent med dere! Er helt ny her, men har snust litt rundt tidligere :) Ble gravid i første prøveperiode og er egentlig litt i sjokk enda, men vi gleder oss noe helt enormt! Dette er vår første og har 100 spm og tanker og funderinger, da er det godt å få luftet litt her inne! :)

Jeg er 26 år, mannen er 33 år og vi kommer fra vestlandet :)

jeg er nå 4+4 og har menstermin 23.mai.2011!

Hvor er dere fra og hvor gamle?

Dere blir en spennende tid jenter!

Klem fra meg

Fortsetter under...

Tusen takk og gratulerer så mye du også!! Du er jo snart ferdig med første trimester du! Herlig! Kjenner jeg blir litt stressa når jeg leser her inne, føles som om det er så mange som mister, men velger å tenke positivt og nyte hver uke :) Har allerede fortalt det til mange, hehe, aldri om jeg hadde klart å holde meg i 12 uker!! Det står respekt av det :)

Har dere fortalt noe?

Hei på du og gratulerer så masse!!!

Er oxo fra det fagre Vestland, Sogn og Fjordane.

Blir selv 31 om knappe 2 uker, og samboer er 34

Samboer er opprinnelig fra Vestfold

Har foreløpig termin 2.mai, og skal på tidlig UL 21/9 pga at eg har mistet 2 ganger i år.

Men denne gangen SKAL d sitte:O)

Er sykemeldt pga kvalme og oppkast...

takk og gratulerer så mye selv!! Jeg krysser alt jeg har for deg (og meg) at de sitter der inne og koser seg frem til mai!! :)

Off, stakkars, jeg har enda ikke fått sånn kjempeplager annet enn ømme pupper og mensmurringer/stikkninger fra og til.. GOD BEDRING!

Hei!

Jeg ble også gravid på første forsøk. Føler meg utrolig heldig og hadde ikke forventet det! Jeg er 34 år og har hatt lyst på barn i mange år, men har manglet mannen i mitt liv :-) Samboeren min er 29. Vi bor på østlandet. Jeg er 10+0 i dag og skal til svangerskapskontroll i morgen tidlig. Det blir spennende!

Hurra for spennende tid, positive tanker og til lykke alle sammen!

Annonse

Hei og velkommen!

Jeg er 10+3 i dag, og har termin 14 april. Har en datter på litt over 3 år.

Bor i Oslo og er 31 år gammel.

Bare kos deg med graviditeten, og vær positiv, så flyr ukene mot 2 tri som en drøm ;)

29 år, fra Sørlandet. Har en gutt, og en MA bak meg. Termin er 24.mai, og jeg er 4+4. Er ganske nervøs, og klarer ikke kose meg helt. Skal til legen i morgen, og håper hun kan berolige meg litt.. :o)

Men nå må det bare gå bra, så jeg gleder meg også til å følge gjengen her inne :o)

Har forresten også vært heldige. Aldri prøvd veldig, og spiren har sittet på 2pp hver gang. Blitt overrasket hver gang, for nesten ikke blitt klar i hodet -bortsett fra nå,da, pga MA. Skikkelig utålmodig av person, så føler meg heldig slik :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...