Oktobergutt2010:) Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Så igår bestemte vi oss for å pakke den beryktede sykehusbagen. Da vi ikke har peiling på hva man trenger med seg til sykehuset (til babyen) så kan det jo være kjekt å vite hva dere pakker? :-p Sålangt har vi pakket ned 2 bodyer 2 bukser 2 strømpebukser 3 par sokker 2 luer (en tynn, og en tjukk) 1 varm dress for turen hjem Hentesettet Helseteppe Har jeg glemt noe?
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Jeg har pakket dette til babyen: 2 bodyer, usikker på hvilken av de som skal brukes på vei hjem. 4 par sokker 2 sett med bukse å jakke. da det ene er litt større enn det andre, men i samme str. hentesettet 2 luer hjemmestrikket ullpledd. 1 smokk sånn i tilfelle. 2 brilletruser, da jeg ikke liker de skjortene de trær på føttene her.. Tror ikke du har glemt noe. Men skal dere være på føden til dere skal hjem igjen eller skal dere over på barselhotell?
Jenteflokken Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Jeg har kun pakket klær og toalettsaker til meg selv i sykehusbagen, der jeg skal være får man alt man trenger til baby, så da slipper jeg å tenke på det. Klær til hjemreisen etc tar far med seg opp når vi skal reise hjem. Kanskje jeg pakker med meg en smokk, det kom godt med forrige gang
☆septemberbarn☆ Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Jeg har pakket ned: 3 bodyer, 2 bukser, 2 luer, 2 jakker, 1 drakt, 2 strømpebukser og 2 par sokker. Vet ikke om det er noe poeng i halvparten av det. Men det er med iallefall :-) Pluss et helseteppe og en dress som bestemor har strikket som han skal reise hjem i :-) En smokk har jeg puttet i toalettveska, sånn i tilfelle.
Oktobergutt2010:) Skrevet 15. september 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. september 2010 Da har jeg iallefall pakket det vi trenger, har også pakket ned en smokk. Det blir nok føden til vi drar hjem igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå