fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Er det mange her inne som har prøvd akupunktur? har dere hatt noe effekt av det? eventuelt hvor lang tid tok det fra dere fikk akupunktur til at riene startet? Jeg fikk akupunktur i dag klokka kvart på elleve. har hatt kanskje 3 tak i magen etterpå, men ikke vonde tak... Gikk fra klokka tolv i går formiddag til klokka ni i går kveld med rier, men plutselig så stoppet de opp Har enda 10 dager igjen til termin, men her prøves alt for det, pga at legen regnet med at jeg ikke ble å gå over forrige fredag, men går nu her enda.. har en mage som snart er nede på knærne...
☆septemberbarn☆ Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Jeg har også hatt èn behandling av akupunktur. Har også hatt masse kynnere og mensmurringer i ryggen. Tror nok at det ikke virker med en behandlig for de aller fleste. Skal tilbake igjen i uka her for ny behandling og skal vel fortsette med det fram til termin. 12 dager igjen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå