Gå til innhold

HURRA!! Fortsatt liv

Anbefalte innlegg

Åh er så utrolig glad. Var på ul nå ( igjen) og alt er bra.

11+5 i dag så da kan jeg endelig slappe av og bare nyte.

Har faktisk ikke turt å glede meg noe før nå en nå skal jeg endelig ta det inn over meg.

Åååhh dette er bare så fantastisk.

Den lille var forresten helt hyper der inne. Turnet og snuret rundt hele tiden. Skikkelig gøy tid å være på ul for man ser hele den lille i ett bilde og man ser godt både armer og ben, hender og føtter.

Får bare ikke sagt hvpor glad jeg er.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142324593-hurra-fortsatt-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så koselig å høre da. Var hos legen for første gang i dag æ,skal til ultralyd om 16 dager. Er da 11 pluss 3,og æ glede og grue mæ på samme tid. Æ e 41 år så derfor fikk æ tidlig ultralyd. SSkal også dessuten til syden om 2,5 uke,så derfor tenkte æ det va best å få skjekke det før æ drar. Håpe vi snakkes igjen snart,du går vel inn i 2 trimester om noen daga. Æ kjem etter om 3 uka.

Lykke til da:-)

SÅ fantastisk!!! SÅ koselig å høre!!! Nyt denne deilige dagen, Anine78!!! Jeg skal til ny UL i uke 12 og gleder meg veldig...har hatt det de to andre gangen å, og jeg er enig...det er en kjempeflott tid å være på UL på - et herlig syn ♥♥♥

KOs deg nå da - og nyyyyyyt :)

Takk jenter.

Blir spennende å se nå magen kommer da :)

Akkurat nå føler ihvertfall bare jeg meg oppblåst og feit (tross att jeg er kjempe kvalm og fakisk har gått ned i vekt)

Liker det bedre når andre kan se at jeg er gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...