mamma til 3:) Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Noen med erfaring ang dette? Skal nemlig bli tøyd i morra hos jordmor:) Og aldri blitt det før. Hvor lang tid har det tatt før ting har skjedd hos dere andre? Og hva merka dere etterpå osv? Hadde "bomtur" på føden natt til Tirsdag der riene ga seg etter 1/2 døgn:( Men har 2cm åpning.
stellita.med 3 barn<3 Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Hei Jeg ble strippa med forrige..var da 2 dager over termin.. 3 dagen gikk slimproppen min og jeg ble strippet igjen..riene startet natt til 4 dagen og lillegutt kom sent den kvelden:) så det hjalp veldig for meg ihvertfall:)
mamma til en snart to Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 jeg ble strippa i dag hadde da 2 cm åpning før hun begynte jeg hadde også modningsakupunktur. nå har jeg enormt med kynnere å murringer vet ikke om det er akupunkturen eller tøyinga som gjorde susen håper det går over til rier hadde også en bomtur på føden på lørdag, men da var jeg ikke moden i det hele. så ser at det går rett vei hvertfall
lisamor83 Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 ser mange skriver om dette med stripping/tøying. Hva er det egentlig? hvordan foregår det? kanskje dumt spørsmål men:)
mamma til en snart to Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 viste ikke hvordan det foregikk jeg heller, før i dag, så det er ikke et dumt spørsmål det foregår som så.. Jordmor tar på glidekrem eller noe sånt på fingrene, å stapper 2 ( tror jeg ) fingrer inn. sjekker åpning, å romsterer litt oppi der. Hvis du bare klarer slappe av, så gjør det ikke vont. synes jeg da. kan ikke akuratt skryte på meg at jeg synes det er godt heller Tøyer livmorhalsen, og kan få fortgang på ting
mamma til 3:) Skrevet 15. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2010 Takk for svar:) Lest litt om det på nettet og velger å "lese" det positive;) Hihi... Er spent på dagen i morra! Flere med erfarning??
Wopi Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Jeg ble strippet OG fikk akupuntur onsdag for 8 dager siden. Det var helt modent og klart, og jeg manglet bare rier, sa jordmora. Så derfor satte hun igangsettings akupuntur og strippet meg. Dette medførte 1,5 døgn med kraftige og vonde kynnere + at slimproppen gikk, før det ga seg og kroppen gikk tilbake til det normale.. Nå sitter jeg her - 5 dager etter termin og ingen tegn til fødsel... Så det funket ikke på meg, annet enn at det ga meg et fryktelig slitsomt døgn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå