Lauren Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Testet positivt i går på fryseforsøk- 2 egg satt inn for 2 uker siden. Har hadt endel murringer og vondt i mave, eggstokker og rygg- fin på dagtid- vondt på kveldene. Så antydning til litt rosa utflod i går- noe mere i dag, men ikke direkte blødning. Noen med erfaring med dette, opplevd noe lignende?? Jeg har tatt to tester og begge var positiv. Bør jeg være bekymret?
Mai11Mamma Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Gratulerer! Jeg syns du bør ta det med ro så lenge det ikke er direkte blødning. Slapp av og ikke stress kroppen unødig...
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Menslignede smerter er helt normalt når man er gravid. Og den rosa utfloden kan fint være en festeblødning siden eggene ble satt in for 2 uker siden. Jeg har blitt gravid på den "naturlige måten" men har hatt menssmerter med begge og festeblødning like før IKM med førstemann. Krysser fingrene for deg! Lykke til!
Lauren Skrevet 15. september 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2010 Har kramper i livmora nå i kveld, vondt i eggstokkene tidl i dag- litt rosa blødning enn. Føler at dette ikke gå min vei denne gang heller :-( Hvordan har smertene til dere andre vært- litt vondt el. intense smerter. Mine er varierende og kommer og går.
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 16. september 2010 #5 Skrevet 16. september 2010 Smertene mine har variert fra svake menslignende smerter til kraftige mensmurringer og stikninger. Og de kommer og går. Helt vanlig å gå å kjenne på disse menssmertene og tro at mensen kommer eller at man skal begynne å blø. Men i de fleste tilfeller er alt normalt. Men skjønner godt at du blir bekymret, spesielt siden du har gått igjennom all påkjenningen med ivf ++ Lykke til!
Gjest Skrevet 16. september 2010 #6 Skrevet 16. september 2010 Gratulerer så utrolig masse! Ikke beymre deg, jeg tror alt kommer til å gå bra jeg. Ta kontakt med legen din om du er usikker. Ta det med ro framover, og masse lykke til! Klem
BabyAnna Skrevet 16. september 2010 #7 Skrevet 16. september 2010 Jeg har det HELT likt nå. er superbekymret. har hatt rosa blødning i to dager nå..
Lauren Skrevet 16. september 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2010 Hei igjen, gått bra i dag inntil nå i kveld- intense smerter i eggstokkene og litt rosa/orange utflod. Skal ta kontakt med sykehuset i morgen- smertene er ille og Paracet hjelper ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå