Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt på 14 rugedag i går- fikk satt inn 2 egg for 2 uker siden. Har litt småblødninger i dag- dvs. litt når jeg tørker meg, samt murringer i eggstokkene og ryggen. Bør jeg engste meg, el. kan det være et håp ennå?? Noen med lignende erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - og for meg gikk det ikke bra den gangen. MEN - det er naturlig å ha småblødninger så dette kan gå helt fint! Du kan jo ta en hcg-prøve + en til dagen etter så ser du evt.stigning. Men fytterakkern så nervepirrende! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Det er vanskelig å si hva sånne blødninger innebærer. Men mange har småblødninger - fler ganger - i svangerskapet uten at det betyr noe, mens andre ganger dessverre får en annen utgang.

Mitt råd er å ta det med ro, ligg mest mulig, og ikke løft for tungt, det var det jeg fikk beskjed om fra sykehuset den gangen jeg hadde litt til og fra blødninger.

Du spurte om mine symptomer : Jeg har veldig ømme og såre pupper, litt sånn krampe trekninger i magen, ellers merker jeg ingenting. Vært i kontakt med gyn og de mener at det er helt normalt. Så jeg går her i spenninge og ønsker det nå skal sitte.

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingre.

Sunsen

Skrevet

Jeg har nå kramper i livmor, smerter i eggstokkene tidl i dag. Hvor mye vondt er normalt- føler smertene er ganske intens innim- kommer og går.

Skrevet

det er helt vanlig med stikkinger og "svie" der nede. Det er bare ting som strekker seg og jobber der nede. var det blod eller slimete striper i utfloden?

Skrevet

Alt opp til sterke menssmerter er normalt, og det inkludere også ganske heftige "stikk" som varer et lite øyeblikk.

Du må bare prøve så godt du kan å tenke positivt - det er ca 30% av alle kvinner som føder levende barn som opplever blødninger (dvs "ordentlige" blødninger, mer enn du har hatt) i svangeskapet, så det er helt normalt.

Det er først når du virkelig blør i kombinasjon med smerter at du trenger å bekymre deg.

Jeg vet at dette er kjipt :-( Go'klem til deg

Skrevet

Jeg har skikkelige smerter i eggstokkene i kveld- ikke noe mye blødning. Det er nesten så ille at jeg ikke takler smertene som er konstante. Lurer på om de store dosene med hormoner jeg bruker påvirker dette. Jeg tar 5 progynova og 6 progestan hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...