Gå til innhold

Når har dere termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv fikk jeg termin 29 april, da jeg var på UL for en uke siden! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge menstermin 27 april. Her blir det mest trolig ikke UL før den ordinære, så får forholde meg til menstermin til da. Ble bare flyttet 1 dag forrige graviditet, og regner ikke med å bli flyttet noe særlig mer denne gangen heller. Var sikker på når eggløsning var da, og er rimelig sikker denne gangen og.

Skrevet

Jeg er usikker på eksakt dato pga varierende syklus og sen EL. Og de forskjellige terminkalkulatorene har hver sine datoer. Amerikanske er spesielt tidligere enn de norske. Men jeg ligger en plass mellom 13.-18.mai

Skrevet

Min er 21. april - men har mange litt før og litt etter alt etter hvilken kalkulator/lege som regner ut ;) Begge de to andre har kommet akkurat to dager før UL-termin :)

Skrevet

3 april, men bli planlagt keisersnitt så jeg tipper at det blir i mars :)

Skrevet

22. mai:) Har hatt fryseforsøk (IVF) og vet derfor at den er eksakt.

Skrevet

2. mai foreløpig

tidlig UL 21/9, så får vel vite mer da muligens

Skrevet

Har termin sånn ca 25 april jeg da, men håper jeg klarer å knipe igjen til mai hehe..har 7 stk i nær familie med bursdag i april..bestemor sa bare uff kunne du ikke drøyen den en mnd da hehe, blir så dyrt i april hvert år hehe:)

Skrevet

Var hos legen på første besøk i dag,og han mente termin er 22 april. Men er ikke helt sikker da mens har vært veldig ustabil siste mnd. Skal antageligvis til tidlig ultralyd fredag 1 oktober,og får da vite litt mere sikker dato. Både gleder og gruer mæ til det,men det vil vel helst gå bra. Er nå 9 hele uker på vei. Bli godt å komme over disse 12 første ukene snart,e litt mere sikkert da også. Skriver mere etter ultralyden.

Ønske alle her masse lykke til,like spennende med hvert barn dette:-)

Skrevet

har termin 6 mai.. har vært på IVF, så terminen er bestemt.. :)

Skrevet

Ifølge mens termin er det 10 april, men da jeg var på ultralyd ble

jeg flytt 4 dager tilbake, så det blir den 6 april!=)

Skrevet

Jeg har 2.april :)

Gleder meg til å nå de fullgåtte 12 ukene imorgen :D

Skrevet

Ble flyttet 2 dager tilbake på ultralys. Så har termin 22 april

Skrevet

3. mai. Men jeg er av de som går gravid i nesten 10 mnd. Så vi kan vel plusse på en 3 ukers tid. Blææææ.....

Skrevet

14 mai etter mens termin:) men får d ikke helt til å stemme da siden mannen var på sjøen da jeg liksom skulle blitt befruktet hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...