JenteOgGutterMamma! Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Hadde sex hver dag den siste uka før EL, men stoppet opp 2 dager før EL dagen..... Hadde siste gang sex en onsdag og EL var om fredagen! Noen som har peiling/erfaring på hvilket bkjønn dden mest trolig blir da?
butterflyes and dreams Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Mange vil nok si det er mest sansynelig at det blir jente, di små jentecellene overlever lengst! (er mer hardføre). Men andre vil si at det er hipp som happ, den som kommer frem først vinner jo uansett!
*Nøtta* Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Det skal visstnok øke tjangsen for at det blir jente siden jentesædcellene overlever lengre i livmoren enn en guttecelle,men hadde ikke stolt blindt på denne teorien nei. Selvom det stemte her... (tilfeldig at det ble sånn den måneden altså,ikke planlagt å "lage jente")
mandalay Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Dette er nok bare overtro desverre:-) Det har ikke noe hold i virkeligheten! Sannheten er at det er en 50 % sjanse for å få gutt og 50 % sjanse for å få jente! Jeg har ifølge mytene alle tegn på at det blir gutt, men 4 ultralyder og tydelige bilder, viser jente:-) Har også venninner som ifølge sex og EL da skulle fått det andre kjønnet. Du må nok bare vente i tålmodighet:-)
Seriøst Skrevet 15. september 2010 #5 Skrevet 15. september 2010 Det er faktisk forsket på, så helt overtro er det igrunn ikke, selv om jeg ikke akkurat tror mye på det selv Dessuten er det vel faktisk 51% sjans for å få gutt, mot 49 % for å få jente
mandalay Skrevet 15. september 2010 #6 Skrevet 15. september 2010 Hehe, det forskes på mye rart, men det betyr jo ikke så mye så lenge det ikke finnes vitenskaplige bevis. Jeg går bare utifra det jeh selv vet, og det er at dette som regel ikke stemmer. Eller man kan kanskje si at det stemmer i halvparten av tilfellene:-)
Virreli Skrevet 15. september 2010 #7 Skrevet 15. september 2010 Jeg hadde sex dagen etter positiv eggløsningstest, som da blir rundt eggløsningsdagen, og venter jente.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. september 2010 #8 Skrevet 15. september 2010 Venter jente nr 2, og begge gangene hadde vi sex på selve EL-dagen. Du har vel lest denne regner jeg med; http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article608032.ece
Christine209 Skrevet 16. september 2010 #9 Skrevet 16. september 2010 Det blir jo faktisk født flere gutter enn jenter, så er som hun andre sier 51% på gutt og 49% på jente:p
eliona Skrevet 16. september 2010 #10 Skrevet 16. september 2010 vi hadde sex eggløsningsdagen og en dag før, og venter en gutt, så her stemmer det jo med det han legen sier. Forige gang fikk vi jente, og det var sex noen dager før eggløsningen, og her stemte det også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå