2010 Mammaen Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Gutten vår elsker når pappaen setter han i sofakroken så han får full oversikt og kan følge med på alt som skjer, men jeg kjefter litt fordi jeg mener at det ikke er bra for ryggen hans. Når er det de kan settes opp med støtte på den måten? Vippestol er ikke så gøy.... Og når kan de sitte i høystol/matestol inntil kjøkkenbordet? Gutten vår er veldig sterk i kroppen, men er ikke 4 mnd enda.
sillyfilly og Olivia Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Jeg gjorde det samme med vår datter da hun var 4 mnd. Hun har ikke tatt skade av dette. Tvertimot
mammatetogansketette:)) Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Vel... hovedregelen er vel at kan man ikke sitte selv så bør man ikke sitte heller, selv med støtte. Veldig korte stunder er det sikkert ikke noen som tar skade av, men bedre føre var... det kreves en sterk rygg- og stødighet- å sitte alene. har man ikke det, så bør man heller ikke sitte. Fikk tett oppfølging av fysioterapeut av førstemann, og ble sterkt anbefalt å vente. Vi prøvde heller aldri lære han å gå, (ved å holde hendene osv..) både dette og å sitte måtte han lære selv- han gikk ca en mnd. før han var året gammel, og satt selv til "normal" tid, husker ikke helt når men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå