JenteOgGutterMamma! Skrevet 15. september 2010 #1 Skrevet 15. september 2010 Jeg hadde sex hver dag den siste uka før EL, men stoppet 2 dager før EL..... Hadde sist gang sex en onsdag og EL var fredag..... Noen som har peiling/erfaring med hvilket kjønn det mest trolig blir da?
2harBlitt3<3 Skrevet 15. september 2010 #2 Skrevet 15. september 2010 Det sies jo det at hvis man vet akkurat når el er og har sex et par dager før er kjangsen større for å få jente da de er sterkere, mens har man sex på el dagen er kjangsen større for gutt fordi de svømmer raskere:) Kanskje du får en jente? Men det motstrides jo denne teorien også da:P Jeg får en gutt og hadde sex hver dag inkl el dagen:)
Foccacia Skrevet 15. september 2010 #3 Skrevet 15. september 2010 Vi hadde sex hver dag rundt EL, safet med 5 dager på begge sider av forventet EL. Får gutt Men vet jo aldri om EL kom den dagen man regnet ut.
peak Skrevet 15. september 2010 #4 Skrevet 15. september 2010 Hei. Vi hadde sex hver dag frem til 3 dager før El og fikk gutt. Denne gangen hadde vi sex kun en gang 3 dager før El og ca en uke etter og venter jente. Jeg tror dere får gutt, men kan ikke garantere. Når skal du på ultralyd?? Blir spennende dette. Gi en tilbakemelding på hva det blir. Lykke til uansett hva det blir, det er et under du bærer på i magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå