Gå til innhold

GLEDER meg masse!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hele tiden gledet meg over svangerskapet, men på en litt sånn fjern/underlig måte. Er mitt förste barn, så har hatt litt vanskelig å forstå at det FAKTISK er et barn inni magen...

... Nå er det ikke lenge igjen, og jeg kjenner at jeg virkelig begynner å gleder meg! Elsker å kjenne7se hvordan barnet beveger seg i mage. Gleder meg til barnestell, trilleturer, kos og nos, amming +++

Blir så glad når jeg ser andre med småbarn, og tanken på at det snart er min tur!!

Har jo noen dager igjen, men håper de går fort, fort, fort!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, jeg gleder meg som en...unge hihi... Nr. 2 her da, så jeg vet jo hva som kommer også - på godt og vondt hehe, men det blir så godt å få den lille ut!! Som du sier, alt som følger med, og å bli ferdig med fødsel og begynne å bli litt normal igjen :D

Jeg gleder meg skikkelig til fødsel også, til tross for smertene, ja jeg gleder meg faktisk til smertene også. Er HELT klar for dem! :)

Skrevet

he he, så kos! :)

Det er så betryggende og höre deg si at du gleder deg til selve födselen også! Det slukker litt brannen på de skrekkhistoriene man får höre som förstegangsfödene!

Samme når man leser födselshistorier her inne, uansett om de er dramtiske eller ikke, virker det som om alt er glemt i det de får ungen sin! Og da skal jeg også klare det! ;P

Skrevet

Jeg gleder meg også! Er "kun" i 32. uke, så jeg har fortsatt endel ventetid igjen! Men men... som det så fint stod på et kort jeg fikk av tanten min: Å vente på en glede er også en glede! Og det er så sant, så sant!! Koser meg med sparking og hikking og prøver å nyte det så lenge jeg kan!!

Og JA, det er så godt å høre fra folk som gleder seg til fødselen!!! Er også førstegangsfødende, og har hørt ganske mye rart fra både venner, familie og totalt fremmende den siste tiden! En venninne av meg som vil ha et barn til, bare ikke helt enda sa så fint at dersom hun visste at hun aldri skulle føde igjen hadde det gjort henne veldig trist! Det syns jeg også var veldig oppmuntrende...!

Klart vi skal klare det!! :D

Vi får prøve å glede oss vi også!! ;)

Skrevet

Misunnelig på deg som gleder deg til fødsel!! Det gjorde jeg også med nr to, men ikke denne gangen... Jeg gleder meg masse til å bli ferdig da, men kan ikke akkurat si jeg gleder meg til selve fødselen. Men ut må han jo uansett!

Og klart gleder jeg meg til tiden etterpå også, men siden dette er tredje ungen så vet jeg hva jeg går til, og det er jo ikke bare kos :P Håper på å få en "snill" sove og spise baby denne gangen :D

Skrevet

skulle ønske jeg også gledet meg;) men jeg er ferdig med barn i følge mannen min.....

men får jeg "mast" meg til en til så kommer jeg til å glede meg hver eneste dag!! t.o.m til fødselen. jeg "elsker" å føde. det er så stort! det er større enn alt annet jeg vet om! (utenom barna som kommer ut selvsagt) jeg blir helt høy på adrenalin og endorfiner og hormoner og hele pakke! jada, det er jo vondt men det er "godt" på samme tid;)

barseltiden gleder jeg meg også til;)

har jo gjort dette to ganger allerede så vet jo sånn cA HVA jeg går til dersom det blir en tredje. eneste er jo om jeg får en baby som er like rolig og bedagelig som de to første da. det kan jo være en utfordring dersom jeg får et barn som krever litt mer enn de andre. dessuten så ser jeg for meg at det blir litt mer logistikk med 3barn. (4, har en stesønn også)

men gleder meg gjør jeg! og det er fint å se at så mange førstegangs gleder seg også. jeg gledet meg sååå mye da jeg ventet min første. jeg gledet meg til fødselen da også. og det innfridde!

nei det er helt herlig! jeg blir helt salig av å tenke tilbake og "glemmer" de ikke fullt så gode minnene. ( som renselse, såre bryst, ammeproblemer, våkenetter og tretthet)

det øyeblikket barnet kommer ut, enten det er den ene veien eller den andre, er så enormt at det finnes absolutt ingenting å sammenligne det med!!

lykke til, dere heldige;) håper jeg får oppleve dette en gang til før jeg blir "for gammel" ;)

Skrevet

hehe jeg båe kjenner meg igjen i dette og ikke....

jeg gleder meg utrolig masse til det endelig blir min tur til å føde, og det er ikke så lenge igjen nå :)

men så er jeg også livredd for ikke å rekke alt jeg vil ha gjort før veslemor kommer til verden... hehehe :)

men jeg kan nesten ikke vente til dagen da jeg endelig skal få se og holde henne er her <3 så jeg gleder meg mest hehe ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...