Gå til innhold

er vi mange på overtid her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurte på åssen formen deres er? Jeg er bare 1 dag på overtid, så ikke så ille..

Formen min er egentlig grei. Det er jo tungt, mye kynnere og mye nedpress. Men ellers greit :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2 dager overtid :) formen er ganske grei. vondt bekken, og masse kynnere.

har vert på modningsakupunktur nettopp, og hun strippa meg og :) jeg hadde 2 cm åpnning, så vet hvertfall at det ikke er så alt for lenge til noe skjer :D

Skrevet

Jeg er 8 dager på overtid. Formen er igrunn veldig bra, men lei av å ikke vite når frøkna har tenkt seg ut.Litt kynnere, men ikke plagsomt. Skal inn på sykehuset på fredag for overtidssjekk. Det blir spennende, men tror ikke de setter igang i helgene. Frøkna har det vist alt for godt i magen.

Skrevet

5 dager over termin her. Stressende. spesielt fordi min mor er her og skal passe på barna hvis vi må dra til sykehus. Og stressende fordi det ikke passer så bra hvis barnet venter mye lenger. føler fødepresset. Ellers er formen rimelig grei. Får ikke sove om natten, så har snudd døgnet og det er litt upraktisk.

Skrevet

Jeg er 8 dager over, 3 dager over menstermin. Skal på overtidskontroll på fredag. Har det egentlig bra, og vet at han i magen har det bra, men mentalt synes jeg det er slitsomt å gå å vente. Folk ringer i ett sett og vil høre om det har skjedd noe, og det gjør det jo aldri. Har maks seks dager igjen til evt igangsetting, og burde hatt den datoen som fokus hele veien, da hadde disse siste overtidsdagene vært lettere å komme gjennom tror jeg.

Skrevet

Jeg er IKKE på overtid :P Men det er 7 dager siden jeg passerte termindato :o)

Formen er igrunn tålelig bra. Jeg løper ikke når jeg er ute og går akkurat, men kommer meg da fortsatt rundtom. Og formen er veldig mye bedre enn i forrige sv.sk.

Kroppen går mot fødsel, det merker jeg. Men vet jo at jeg fint kan gå en drøy uke til før det skjer noe :) De 2 siste sv.sk gikk jeg 14 og 15 dager forbi termindato, så jeg har hele tiden vært innstilt på at slik blir det denne gangen og. Så jeg har nok fullstendig roen her ennå. Har ikke pakket fødebagen engang ennå jeg :D

Det er 4 uker siden jeg var til sv,sk.kontr, så nå lurer jeg bare på om jeg kan bestille time til overtidskontr selv.....gidder ikke gå til legen flere ganger. Han bryr seg jo katten om det er noe uansett.

Skrevet

2 dager siden termin her...en del kynnere og nedpress og stikking oppi "hytta" :)

Babyens hode presser på nervene i ryggen, så jeg har litt smerter i korsryggen og i isjiasnerva mi, kjennes ut som om beina mine er konstant slitne etter maratonløp...

Skal på kontroll på torsdag og jordmor sa at hvis jeg var moden skulle jeg mest sannsynlig settes igang lørdag, men jeg tør ikke håpe for mye på det... På sykehuset der jeg bor er det sånn at legene har bedre tid i helgene på fødsler enn i uka om noe skulle skje, jeg hører til Elverum og der har legene på hverdager ansvaret før gyn.poliklinikk både på hamar og i elverum i tillegg til føden, i helgene er poliklinikkene stengt, så kun føden, så jm sa at det var helt vanlig å sette igang i helgene her ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...