Gå til innhold

19 dpo ingen mens...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingen positiv graviditetstest og nå er melkekjertlene vonde spesielt på det ene brystet...Testet for 2 dg siden-krystall klar cb test. Skal teste igjen i morgen også men kjenner jeg blir urolig.

Noen som har vært borti noe lignede? Helt sikker på at jeg har hatt el...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg vet ikke hav dpo betyr, men skjønner at du er over IKM. Jeg er også nesten sikker på at jeg hadde EL, siden jeg testet pos på el test, men har heller ikke fått mens. Skulle hatt den den 6 september. Testet neg den 8 sept og stoler vell egentlig på at den er rett. Har hatt kluss med syklus, men trodde man fikk mens etter el, men at el er vanskeligere. Siden jeg hadde påvist el, skjønner jeg lite.

Fint om du kan oppdatere hvis du finner ut noe. Begynner å bli lei av denne tulle syklusen.

Håper det ordner seg.

Skrevet

Usikker på når jeg skulle hatt mensen pga ustabil syklus. Men trodde at mensen uansett kom mellom 12 og 18 dg etter EL...

Blir smårar! Skal gi tilbakemelding på hvordan det ender...Oppdater du og så finner vi kanskje ut av det tilslutt...

Krysser fingre og tær for oss!

Skrevet

dpo=days past ovaluation/ dager etter EL.

Skrevet

Ikm skal være 12-16 dager etter el, men denne kroppen vår er det ikke alltid like godt å forstå :((( Hva mener du med: ...Testet for 2 dg siden-krystall klar cb test. ??

Om ikke du får positiv test eller mens innen kort tid bør du kanskje kontakte lege.. Er noen som ikke får positiv test før lenge etter ikm.

Håper du finner ut av dette..

Skrevet

Petrine: Skrev litt klønete, mente bare negativ...

Men nå har tanta kommet på besøk, så da kan vi ihertfall prøve igjen snart!

Skrevet

Ikke alltid like lett å formulere alt en ønsker å formidle :o)

"Godt" TR kom da, så slipper du den uvisseten, selv om en mye heller ville være gravid.

Ønsker deg masse lykke til! Håper spiren sitter denne pp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...