Gå til innhold

Trenger noen trøstende ord!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei kjære deg!

Offda, forstr at du er veldig redd og lei deg nå, men blødning er IKKE ensbetydende med abort!!! Det kan skyldes andre ting!!! Det eneste du trenger nå er en UL for å se åssen det står til med fosteret - ikke noe annet kan hverken berolige eller trøste. Jeg håper legen din får deg inn til UL så fort som mulig...i mellomtiden må du bare prøve å slappe av og sende tanker ned til den lille om at h'n bare må bli der hvor den er ♥

Jeg tenker på deg og venter spent på oppdatering! Det er fryktelig å gå slik å vente for deg...

Stor klem,

Hei:)

Jeg hadde en veldig kraftig blødning for ca.3 uker siden (var da 11+3). Jeg hadde ikke vondt ,men det var veldig mye blod(med mye klumper), så selv om jeg følte att alt var bra, trodde jeg att det var umulig... Ringte legevakta,og ble sendt direkte på sykehuset. Ble innlagt der over natta, fordi de ikke ville begynne å undersøke mens blødningen var så kraftig(jeg gikk med ett 4-doblet håndkle mellom beina,og blødde igjennom på 1-2-3:-o). Morgenen etter kom gynekologen og hentet meg, og trillet meg ned til ultralyd. Jeg ville nesten ikke se på skjermen, men vet du hva? Der var en liten sprellende baby, med bankende hjerte og det hele...:) Blødningen kom av att morkaken ligger langt nede, og det hadde over tid samlet seg opp mye blod i underkant av den (og da var det visst naturlig att det ville tømme seg)..:) Nå er jeg 13+5, og minien har det fortsatt helt supert...:)

Håper du får komme fort til ultralyd, er så vanskelig å ikke vite... Men om du ikke har vondt, så er jo det ett godt tegn...:)

Krysser fingrene for att alt er bra i magen din!:)

Lykke til....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...