Gå til innhold

uttak og innsetting uke 37? flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hører til haukeland og hadde uttak igår,tirsdag.

8 egg,så nå venter jeg spent på tlf...

dette er vårt andre søskenforsøk.

noen andre som ligger ganske likt i løypa som meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hører til i Tromsø vi da. Men skal ha 2 søskenfosøk vi og, vi holder på med fryseforsøk. Hadde 6 egg på frys, fra det forsøk vi fikk sønnen vår på. Jeg skal ha innsett på fredag

Skrevet

spennende! har kun fått ett egg på frys,og det var på vårt aller første forsøk.

de tre siste forsøkene har vi fått satt inn to egg,satser på det denne gangen også!

lykke til på fredag,veldig koselig å følge noen som ligger så likt som en selv

Skrevet

Får ikke sette inn to vi enda. Vi har hatt for få mislykkede forsøk. Men er ikke sikker på jeg ville satt inn to jeg da, tvillinger er ikke noe for meg he he. Du får ha lykke til du og, vi får satse på gull denne gangen :-)

Skrevet

hei vi er på 2 søskenforsøk og skal ta ut i morgen og inn på søndag. Vi hører til Riksen. Jeg hadde egentlig holdt av i uke 38, men var klar tidligere. Denne gangen synes jeg har gått fort. Under 1 mnd. Så nå vil jeg bare få det overstått. VI er på Riksen

Skrevet

da er innsettingen overstått.

av de fire befruktede var det to firedelte og to todelte.

fikk inn begge de firedelte og hvis de todelte fortsatte og dele seg ble det frysern på de.

ligger her og ruger for harde livet,og vet at de neste 14 dagene kommer til å snegle seg avgårde med både opp og nedturer.

krysser alt jeg har for at det skal gå veien nå

nb: vi satser ikke på twins selv om vi fortsetter å sette inn to egg.... mer som at vi føler det gir oss en ekstra sjanse. og skulle det komme to,så blir man vel klar for det! :)

Skrevet

Slenger meg på her jeg,

satte inn to fryse-egg i går (torsdag) Så ut som små bringebær, for dem hadde delt seg så mange ganger :) Håper det er positivt.

Har noen tak med skikkelige murringer i dag, å regner med at det er den dumme crinonen og progestanen :( æsj altså, det er noe ordentlig søl den crinonen.

Blir 14 nervepirrende dager, og hvis vi er heldige, blir det 3-4 nervepirende uker før vi finner ut om det er 1 eller 2...

Skrevet

da har jeg og blitt ruger, fikk satt inn en blastocyst idag. Alt så veldig bra ut. Så nå er det bare å krysse fingrene, for at det går rette veien denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...